2 Temmuz 2013 Salı

http://tugceninkaleminden.blogspot.com/2013/07/alix-avien-anti-age-fondoten-hediye.html

http://tugceninkaleminden.blogspot.com/2013/07/alix-avien-anti-age-fondoten-hediye.html


Alix Avien Anti-Age Fondöten ~ ♥ HEDİYE ♥

---> Dikkat; Yazının sonunda size bir sürprizim vaaarr ! :)


Alix Avien'in ojeleri dışında hiçbir ürününü kullanmamıştım. Bir etkinlik sonucu Alix Avien Anti-Age Fondöteni deneme şansı buldum.



Pompalı bir başlığı var ve pompalı ürünleri çok sevdiğimi biliyorsunuz. Oldukça minik ve pratik bir ürün olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. 

Yumuşak bir yapısı var ve bence kuru ciltler için oldukça ideal bir ürün. Nemlendirmesi muhteşem. Baz kullanmadan da kullanmak mümkün. Kusursuz bir görünüm sağlıyor ve kapatıcılığı orta derecenin üzerinde. 


Bendeki 404 nolu rengi. 



Cildimden bir ton koyu diyebilirim ama cildimle bütünleşiyor. Doğal bir bitişi var,aydınlık ve daha parlak bir görünüm sağlıyor. Yanaklarım karma olduğundan pudra ile sabitliyorum. Yağlı ciltlerinde parlama sorunu yaşamamaları için pudra ile sabitlemeleri gerekir.

30 mllik bir ürün ve fiyatı yaklaşık 25-30 tl.


Alix Avien Anti-Age Fondöten i ben denedim. Çok sevdim! 

***



 Alix Avien Anti-Age Fondöteni Sizde denemek ister misiniz? 




Yapmanız gereken çok basit!


''Bu Siteye Katılın'' kısmından tıklayarak izleyicim olmanız ve beni Bloglovin'den takibe almanız! 

Kullanıcı adınızı mail adresinizle birlikte yorum bırakmanız yeterli.


Ayrıca, bu yazıyı duyurduğunuz her paylaşım linki size +1 hak kazandıracak! (Profil linki yerine paylaşım linkini bırakmanız gerekiyor.)



'' Tek bir yorum bırakmanızı rica ediyorum. ''
Kazanan kişiyi Rangom.org ile yayınlayacağım. Gönderim ücreti bana ait. Yeterli katılım sonucunda çekilişi sonlandıracağım. Bol şanslar!

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder