31 Temmuz 2013 Çarşamba

http://oreosevenkiz.blogspot.com/2013/07/buyuk-yaz-cekilisim-bershka-yeni-sezon.html?spref=tw@oreosevenkiz


http://oreosevenkiz.blogspot.com/2013/07/buyuk-yaz-cekilisim-bershka-yeni-sezon.html?spref=tw@oreosevenkiz



30 AĞUSTOS 2013 CUMA

BÜYÜK YAZ ÇEKİLİŞİM: BERSHKA YENİ SEZON ÇANTA+Bioderma Sensibio H2O 250 ML+Golden Rose Cat Walk Maskara+ Floriography duş jeli ve vücut losyonu+Supreme lipgloss

Merhaba arkadaşlar nihayet büyük yaz çekilişimi yapıyorum. Lafı fazla uzatmayacağım; hemen hediyeleri göstermek istiyorum.

Dün bayılarak aldığım bu çantayı sizlerden birine armağan ediyorum. BERSHKA'nın yeni sezon çantası. Uzun zamandır ne alsam diye düşünüyordum ve bu çantada karar kıldım. Yanında da duş jeli, vücut losyonu, lip balm, Bioderma Sensibio H2O ve Golden Rose maskara hediye ediyorum.


Rengine, duruşuna ve kalplerine ben bayıldım. Umarım sizler de çok beğenirsiniz. Resimde de gördüğünüz gibi yandan asmak için kulpu da var. 


Yandan duruşu da bu şekilde. Bu çantayı ve diğerlerini kazanacak takipçim gerçekten çok ama çok şanslı.


Bunlar da çantanın yanında verdiğim diğer hediyelerim:
BIODERMA Sensibio H2O 250 ml
FLORIOGRAPHH duş jeli ve vücut losyonu ikisi de 300 ml
GOLDEN ROSE Cat Walk Maskara
SORBET lipgloss

Zorunlu Şartlar:
1. GFC (bu siteye katılın butonuna tıklayın) ve Bloglovinden takipçim olmalısınız. 
2. Sosyal ağlardan birinde (Twitter veya Facebook) duyurmalısınız.
3.Adınızı, mail ve kullanıcı adlarınızı ve paylaşım linklerinizi postun altına yorum olarak bırakmalısınız.

Blogumu nasıl keşfettiğinizi de yazarsanız sevinirim (zorunlu değil).

Ekstra Haklar:
Twitterdan duyurmak (+1 hak)
Facebooktan duyurmak (+1 hak)
Blogu olanların blogunda duyurması (+2 hak)


Çekiliş 30 Ağustos'ta sona erecek. Her zamanki gibi kargo bana ait. Sormak istediğiniz bir şey olursa zuhalcancan@gmail.com a mail atabilirsiniz. 

Herkese bol şans diliyorum!!!

Sosyal ağlarda beni bulabilirsiniz ve gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder