8 Temmuz 2013 Pazartesi

http://ooo-benim-dunyam.blogspot.com/2013/06/o-benim-dunyam-ilk-cekilisini-yapyor.html?spref=fb

http://ooo-benim-dunyam.blogspot.com/2013/06/o-benim-dunyam-ilk-cekilisini-yapyor.html?spref=fb


İlk Çekilişimi Yapıyorum. Katılmak İsteyen ? :)

Öncelikle herkese merhaba :) 
Uzun zamandır çekiliş yapmak istiyordum. Okul da kapandığına göre artık ilk çekilişimi yapabilirim :)


Çekilişime katılabilmek için ;
  • GFC ve Bloglovinden takip etmek Zorunlu )
  • Blogunuzda hediyelerin fotoğrafı ile birlikte paylaşmak (+2 hak)
  • Twitterdan takip etmek ve paylaşmak (+1 hak)
Facebook paylaşımları dahil değildir.

Bloglovinden takip etmek için : http://www.bloglovin.com/blog/5626745/o-benim-dunyam

Twitterdan takip etmek için : https://twitter.com/oOoBenimDunyam


Blog ve Twitterda yaptığınız paylaşımlarınızın linkini yorumlarınıza eklemeniz gerekiyor. Çünkü bir bir kontrol etmem bi hayli zor olur :(
Ayrıca yorumlarınıza GFC, Bloglovin, Twitter kullanıcı adlarınızı ve size ulaşabileceğim mail adreslerinizi de yazmayı unutmayın :)

Çekiliş 26 Haziranda başlayıp, 22 Temmuzda sona erecek. 3 gün içerisinde de kazananı belirleyip kargosunu yollayacağım. 

Kargo ücreti tabi ki bana ait. Yurt dışına kargo gönderemiyorum ama yurt içi bir adres belirtirseniz göndermem mümkün olacaktır. 

Hediyelere bir de ayrıntılı bakalım 

1- Yves Rocher / Duş Jeli - Brezilya Kahve Çekirdekleri
Çoğu kişinin severek kullandığı mis gibi kahve kokan duş jeli


2- Yves Rocher / Kayısılı Yüz Peelingi
Yine çoğu kişinin severek kullandığı meşhur kayısılı peeling :)



3 - Yves Rocher / Sabun - Böğürtlen



4 - Yves Rocher / Banyo Küpü - Vanilya



5 - Vaseline / Vücut Losyonu - Cocoa Butter



6 - Golden Rose / Matte Oje - 05
7 - Pastel / Oje - 85



8 - Lionesse / Ayak parmakları için oje aparatı



9 - Kabak lifli banyo aparatı


Genellikle herkesin severek kullandığı ürünleri tercih etmeye çalıştım
İlave olarak birkaç hediye daha koymayı düşünüyorum :)

Ürünlerin hiçbiri kullanılmamıştır ve hepsini kendimce alınmıştır

Herkese bol şans :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder