23 Temmuz 2013 Salı

http://mumblesonmakeup.blogspot.com/2013/07/hepsi-sizin-olsun-ilk-cekilisim.html

Hepsi sizin olsun! İlk çekilişim

Neredeyse 6 aydır blog yazıyorum, bu sürede gerçekten güzel arkadaşlıklar kurdum. Bunun yanında benim makyaj konusunda tavsiyelerimi ve fikirlerimi isteyen insanlarla da tanıştım ve inanın çok hoşuma gitti. Sırf izleyici toplamak için yapılan çekilişlerden hoşlanmıyorum çünkü bir blogun itibarının takipçi sayısıyla değil okunma sayısı ve yapılan yorumların içeriğiyle ilgili olduğunu anladım bu zaman içinde. Bu yüzden şimdiye kadar bekledim bu çekilişi yapmak için, en azından artık benim fikirlerime güvenen insanların da olduğunu öğrendim.

Tek şartım Google Friend Connect ve Bloglovin'den blogumun takipçisi olmanız. Blogunuzda paylaşmanız, Twitter'dan takip etmeniz gibi şeylerle artı hak vermeyeceğim. Tabi paylaşırsanız hoşuma gider ama böyle bir zorunluluk yok. Aşağıya yorum olarak mail adresinizi ve takip adınızı bırakmanız benim için yeterli. Eğer blogumla ilgili bir eleştiriniz, düzeltmemi istediğiniz şeyler ya da blogumu geliştirmek için yapabileceğimi düşündüğünüz tüyolarınız varsa, bunları da yorumunuza eklemeniz beni çok mutlu eder.

Çekilişi 20 Temmuz akşam 18.00'de bitireceğim. 

Gelelim hediyelere. Son birkaç gün içinde 2 farklı şehirde mağazalar gezerek hediyeler toplayıp bu hediyeleri hazırladım size. Umarım hoşunuza gider.


Gratis'ten clutch şeklinde makyaj çantası:


Renkli kozmetik:

Rimmel Match Perfection "Light/Medium" Allık / Maybelline "Velvet Beige" Ruj / Maybelline Color Tattoo "On and on Bronze" Krem Far / Essence "In the Nude" Dudak Kalemi





Tırnaklar:

NYC Hızlı Oje Kurutucu, Pastel #100, Essence Be Flowerful


Araç gereçler:

Ecotools'un kapatıcı fırçası ve Gratis markası Eklips'in Beauty Blender muadili ürünü.


Vücut bakımı:

The Body Shop çilekli vücut peelingi.


Ürünlerin hiçbiri kullanmadım (ve söylememe gerek var mı bilmiyorum ama) hepsini kendi paramla aldım. Bütün ürünler kullanıp çok beğendiğim ve sizin de denemenizi istediğim ürünler. Aralarında kullanmamış olduğum tek ürün Eklips'in makyaj süngeri. Ondan bir tane de kendime aldım, beraber deneyip karar veririz dedim. Gönül isterdi ki hem size hem kendime Beauty Blender alayım ama ne yazık ki öyle bir imkanım yok şu an.

Çok konuştum yine. Artık susuyorum ve hepinizi çekilişime bekliyorum!

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder