11 Temmuz 2013 Perşembe

http://kiriksemsiye.blogspot.com/2013/07/cekilis-yapyorum.html?spref=fb

Çekiliş Yapıyorum

İlk çekiliş küçük ama eğlenceli.Kendime alışveriş yaparken aklıma geldi.Yeni yeni ayak uydurduğum blog dünyasında ilk çekilişimi erken yapmak istedim.Belki biraz acemice olacaktır ilk çekilişim ama zaman ilerledikçe daha renkli olacağını biliyorum.
Gelelim çekilişe ;

 İlk baktığımda alakasız gibi gözüksede aslında hepsi birbiriyle bağlantılı biraz kendime göre diyeyim.
Okurken keyif aldığım kitaplardan biri.Hani hep düşmanızdır ya diğer kadınlara özellikle eşimizin ve sevgilimizin bizi aldattığı kadınlara bu kitaptan sonra onlarlada dost olmayı belki başarabiliriz :)) bu tamamen bir şaka :))
 Kitap olurda yanında içeceği olmaz mı ? Ben genelde kahvemi alır çekilirim kenarıya hem kitabı okuyup hemde içeceğinizi yudumlamak için kaşıklı kupa. Alırken çok hoşuma gitti bir tanede kendime aldım artık kazanan kupadaşımda olur :))
 İçecekler ve çikolatalar benden.Sandığıyla beraber küçük ama hoş dileyen takılarını da saklayabilir bozuk paralarını da.
 Ben süsüme düşkünümdür illa kitap okuyup kahvemi yudumlarken bile elimde takılarım olacak alışveriş yaparken çok hoşuma gittiler ve birazda kazananı kendime benzetmeye çalışacağım sanırım.

Veee tırnaklar olmazsa olmaz.İlk çekilişte koymayacaktım ama sonra içimden geldi renklerde gözümü aldı.

Bugün itibariyle çekilişim başlayacak temmuz ayı sonuna kadarda devam edecek 1 Ağustos tarihinde sona ermiş ve kazananı açıklamış olacağım.Yani 20 gün sonra ilk çekilişimi tamamlamış olacağım.Bu aradada bayram hediyesi gibi bişey olmuş olacak.
Peki çekilişe katılmak için  neler gerekli ;
  • Blogumun izleyicisi olmanız.Blogunuzda varsa paylaşmanız.
  • Facebook üzerinden Kırık Şemsiye sayfamı beğenmeniz ve paylaşmanız.  İşte burada
  • Blogumu Bloglovin takibine almanız.  Tık tık
  • Son olarakta çekilişe katıldığınızda facebook ve blog üzerinden paylaşım yaptığınızda linkleri ve mail adresinizi yorumlamanızı istiyorum.
Başlangıç çekilişimiz 11.07.2013 tarihinde başlayıp 31.07.2013 te bitecektir. Herkese bol şans..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder