12 Temmuz 2013 Cuma

http://kardelenkardelen2220.blogspot.com/2013/07/2yl-hediye-kutum-var.html

2.Yıl...:) Hediye kutum var :) - 2 kişiye :))

Herkese merhabalar...

Ağustos'ta 2.yılımız olacak biliyomusunuz? Bu 2 yılda bir sürü güzel dost kazandım...Pek çok şey öğrendim sizlerden,blogger dostlardan...

Evet 2.yılım için size kutu hazırladım. Bu sefer sürpriz değil kutumuzu tanıyalım





Ebayden kendime ve size aldığım BB krem, The balm likit eyeliner, Essence base coat,Elf duo eyeshadow,Rival de Loop far paleti. 

Böyle bir kutu hazırladım size. Benim en sevdiklerimin içlerinden seçtim ve böyle bişey oluştu. 

Ağustos'ta belli olsun sonucu olurmu? Tam 2.yılımıza girdiğimiz ayda :)

Şart şurt yok. Ama neyi seviyosunuz blogumda mesela çok merak ediyorum:) Sosyal ağlarda paylaşmak size kalmış:)

Öyle çok katılan olmuyor ama olsun :)

Haydi bakalım 

Beğendiniz mi kutuyu?

Sevgiler





not: Kargo benim! Aklınızda zerre soru kalmasın :) PTT problem oluyorsa özele veririm 



edittiri büdüttürrüüü: Efendim vallahi utandırdınız beni:) Sözlerinize sonsuz teşekkür ederim. Bir diğer kutuyu da kuzenim hazırlayacak:) Bunun kadar değerli o da ama ekleyemedim daha bitirmedik:) Yani hediyemiz 2 kişiye :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder