10 Temmuz 2013 Çarşamba

http://fashionfromsmyrna.blogspot.com/2013/07/fashionfromsmyrna-ilk-cekilis.html

http://fashionfromsmyrna.blogspot.com/2013/07/fashionfromsmyrna-ilk-cekilis.html


FashionFromSmyrna-ilk çekiliş

 
Merhabalar! Yakın zamanda instagram üzerinden ilk çekilişimi yapacağımı duyurmuştum, ve işte yapıyorum:) Aslında bir kaç ay öncesinde yapmayı planlamıştım fakat derslerimin yoğunluğunu biliyorsunuz, o yüzden ertelemek zorunda kaldım:)
Gelelim hediyelerimize,
hediyelerin özellikle benim çok sevdiğim ve sıkça kullandığım şeylerden olmasını istedim ve sizler için bir yaz kombini yaptım:) Umarım beğenirsiniz.
 
 
Hediye setinde,
1.Kendi ellerimde sizin için boyadığım LOVE CROP TOP var:) Bu kısa üstü yazın plajda veya günlük giyimde yüksek bel eteklerle kullanabilirsiniz.
2.Annemle diktiğimiz ve bende de koyu grisi olan(tık tık) YÜKSEK BEL LACİVERT KALEM ETEK var. Ben kendimdekini çok severek kullandığım için bunu seçtim:)
3.Benim de bulmakta çok zorlandığım AYNALI GÜNEŞ GÖZLÜĞÜnden görünce sizin için de bir tane aldım,
4.2 adet de her gün kolumdan eksik etmediğim örgü bilekliklerden koydum ki kombini tamamlamış olalım diye:)
Ve bitmediiiii! Sonuncu ve en güzel hediyemiz, içinden istediğiniz modeli ve bedeni seçeceğiniz BEST UNIQUE STUFF BOUTIQUE ŞORT!
 




Çekilişe katılabilmek için,
1. Blogun sağ taraftaki Google Friend Connect yazan yere tıklayarak izleyicisi olmanız ve Facebook üzerinden takip etmeniz(buradan)
2.Facebook üzerinden BEST UNIQUE STUFF BOUTIQUE i beğenmeniz(buradan)
3.Ve bu çekilişi varsa bloğunuz yoksa da facebook/twitter ya da instagram üzerinden duyurmanız yeterli olacaktır:)
21 Temmuz Pazar akşamına kadar, mail adresiniz ve çekilişi paylaştığınız sosyal medyaların linkiyle bu postun altına yorum bırakın, pazartesi günü şanslı kişiyi belirleyelim:)
Herkese bol şans:)
 
not:tshirt ve etek M bedendir. Fakat Small ve Large bedene de olur. Etek esnek olduğundan üzerinde kendiniz beden oynaması da yapabilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder