11 Temmuz 2013 Perşembe

http://buseinwonderland.blogspot.com/2013/06/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

ilk çekilişime davetlisiniz :)


evet şimdiden acemiliğimi mazur görün diyor ve ilk çekilişime adım atıyorum.
daha önce çekiliş haberlerini okuduğumda çok dili yananı gördüm umarım beni de bu durumda bırakmazsınız.
gelelim ürünlerimize;
-pembe kalpli tatlı bir kutu
-dove duş jeli
-dove besleyici bakım şampuanı
-dove sabun
-rapsodi dipliner
-rapsodi volum express maskara
-rapsodi multivitamin oje (311)
-golden rose oje (115)
-emily suya dayanıklı yeşil göz kalemi
-hobby gliserinli el vücut kremi
-keçe anahtarlık(kendi yapımım)
-zımbalı dostluk bilekliği (kendi yapımım)

gelelim şartlarımıza ;

-bloğumun izleyicisi olmanız
-bloglovin imin takipçisi olmanız.(buradan ulaşabilirsiniz)(bloglovin e bloğunuz olmadan da üye olabilirsiniz)
-çekilişimi bloğunuz da duyurmanız.

sadece 3 şartım var başka ek olarak hiç bir şey talep etmiyorum. ancak hangi adlarla takiplerde olduğunuzu ve bloğunuz da duyurduğunuz linki verirseniz sevinirim ayrıca mail adresinizi de paylaşın ki size ulaşabileyim.şartlar eksik olduğunda katılımınız geçersiz sayılacaktır.

bu kadar çekiliş süresi 1 ay daha erkene alma durumu olursa tekrar duyururum herkese bol şans :)
not:yurt dışı gönderim yapılmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder