23 Temmuz 2013 Salı

http://burcu-kaan.blogspot.com/2013/07/bu-blogda-cekilis-var.html

http://burcu-kaan.blogspot.com/2013/07/bu-blogda-cekilis-var.html

Bu Blogda Çekiliş Var

Gönderen Bebegimin Guncesi zaman: 14:30 

Yedi Kişiye Hediye...

Sevgili Bebeğimin Güncesi takipçilerim;

Blogum bir yılını tamamladı.Aslında blogumu oluştururken ki amacım bir çok annenin de başladığı gibi sadece oğlumun anılarını yazmaktı. Fakat blogum takip edilmeye başlandıkça ben yazmak için daha çok istek duydum, ve ben yazdıkça sizler takip ettiniz. Bir gün bir baktım ki blogum çocuğumun anılarını yazdığım bir platform olmaktan çıkmış ve anne-çocuk blogu oluvermiş. Bu vesile ile blogumu ve blogumun facebook sayfasını takip ettiğiniz için buradan her birinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Bazen kendi kendime düşünüyorum da iyi ki sizler beni bu denli takip ederek beni gaza getirmişsiniz ki ben de blog yazma işini bu kadar ciddiye almışım. Sonuç olarak şimdiye kadarki paylaşımlarım binlerce anneye fayda sağladı ve ben sizlerin verdiği destek sayesinde bugüne kadar 66.000'den fazla tıklanan bir bloga sahip olmanın haklı gururunu yaşıyorum. Blogumun siz değerli takipçilerinden gelen geri bildirimler ve insanlara bir faydamın dokunmuş olmasının verdiği mutluluk ile, sizler beni takip etmeye devam ettiğiniz sürece, sizlere faydalı olduğuna inandığım bilgi ve tecrübelerimi dilim döndüğünce paylaşmaya devam edeceğim.


Bugüne kadar blogumda annelere fayda sağlayacağına inandığım bir çok konuya yer verdim. Örneğin "Bebek Yemekleri", "Ek Gıda Hakkında", "Ek Gıda Tarifleri", "Aktivitelerimiz", "Montessori Eğitimi Hakkında". Ancak bugünkü konumuz olan "Çekiliş"e blogumda bugüne kadar yer vermemiştim. Bu yüzden yine blogum için yeni bir şeyi sizlerle paylaşmanın da heyecanını yaşıyorum.

Nurtiria üyelerinin büyük bir çoğunluğu Arzu hanımı zaten tanırlar,facebook sayfasından "oyuncak annesi" olarak da bilinir. Genelde ahşap oyuncaklar satıyor olması sebebiyle oğluma aldığım oyuncaklar konusunda tercihimi hep Arzu hanımın oyuncaklarından yana kullandım. Yeri gelmişken niçin ahşap oyuncakları tercih ettiğime de kısaca açıklık getireyim; öncelikle ahşap oyuncakların plastiklere göre daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca ahşap oyuncakların doğaya zarar vermeden geri dönüşümü yapılabiliyor ve kolay kolay kırılıp bozulmadığı için daha uzun süre ve daha çok çocuk tarafından kullanılabiliyor. Diğer bir tercih sebebim de daha gerçekçi ve daha ağır parçalardan oluştuklarından mıdır nedir oğlumun ilgisini daha çok çekiyorlar. Son ve en önemli neden olarak da, birebir aynısı olmasa da Arzu hanımın oyuncaklarının montessori aktiviteleri için montessori materyallerine yakın özelliklerde olduğunu düşünüyorum. Biz bir çok montessori etkinliğimizi Arzu hanımın oyuncaklarıyla da gerçekleştirebiliyoruz. Tüm bu sebeplerden dolayı çekilişimizi Arzu hanımın sponsorluğunda yapıyoruz. 

Yapacağımız çekilişte 7 kişiye aşağıda resimleri olan oyuncakları hediye olarak göndereceğiz.Bayram öncesi miniklere ufak bir armağanımız olsun.


Katılım Koşulları:

1- İlk koşul bloguma üye olarak izleyici olmanız...

Üye Nasıl Olunur: 



Blogumda sol sütunda fotoğrafta ki gibi bir alan göreceksiniz."bu siteye katılın"a tıklıyoruz.Devamında (google,twitter,yahoo) hesapları çıkıyor hangisinde hesabınız varsa seçebilirsiniz,örneğin; gmail adresiniz varsa "google"hesabını seçebilirsiniz. Son olarak mail adresinizi girerek üye oluyorsunuz ve bloguma üye işleminiz tamamlanmış oluyor.


2- Bu postun altına adınız, soyadınız ve mail adresinizle beraber yorum yazmanız (yorum olarak "blogunuzun izleyicisiyim" yazmanız yeterli). Zaten izliyorsanız sadece ad,soyad,mail ve yorum yeterli.
http://burcu-kaan.blogspot.com/

3-Blogumun facebook sayfasını beğenmeniz.
https://www.facebook.com/KaaninGuncesi

4-Sponsorumuz olan oyuncak annesinin facebook sayfasını beğenmeniz.
https://www.facebook.com/OyuncakAnnesi?fref=ts

Not :

  • Çekilişte hak kazanabilmek için bu dört koşulu yerine getirmeniz gerekiyor.
  • www.cekilisyap.com adresinde gerçekleşecek olan bu çekilişe son katılım tarihi, 5 Ağustos 2013, saat 23:59′dur.
  • Hediye kazanacak olan 7 kişiyi, 6Ağustos 2013’te facebook sayfamızda ve blogumda çekiliş linkini yayınlayarak açıklayacağım.
  • Yurt dışına gönderim yapamıyoruz.
  • Kargo alıcıya aittir.


Birinciye
Bebeğinize uzun-kısayı öğretebilirsiniz.İncelemek için buraya göz atabilirsiniz.

İkinciye
Bebeğinize şekilleri öğretebilirsiniz.

Üçüncüye
Bebeğinize şekilleri öğretebilirsiniz.

Dördüncüye
Bebeğinize kalın-ince kavramını öğretebilirsiniz.İncelemek için buraya göz atabilirsiniz...

Beşinciye
Bebeğinize şekilleri öğretebilirsiniz.İncelemek için buraya göz atabilirsiniz.

Altıncıya
Bebeğinize daireyi öğretebilirsiniz.Aynı zamanda sayıları da öğretebilirsiniz (birinci yuvarlakta bir parça,ikinci yuvarlakta iki parça... şeklinde devam ediyor)

Yedinciye
Bebeğinize üçgeni öğretebilirsiniz.Aynı zamanda sayıları da öğretebilirsiniz (birinci üçgende bir parça,ikinci üçgende iki parça... şeklinde devam ediyor)

1 yorum:

  1. Öncelikle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum.Bir çekiliş daha var arzu ederseniz onu da paylaşmanızı dilerim
    http://burcu-kaan.blogspot.com/2013/07/tak-seti-kazanmak-ister-misiniz.html

    YanıtlaSil