17 Temmuz 2013 Çarşamba

http://bojukandperik.blogspot.com/2013/07/temmuz-ay-cekilisimiz-baslasnn.html

http://bojukandperik.blogspot.com/2013/07/temmuz-ay-cekilisimiz-baslasnn.html


Temmuz Ayı Çekilişimiz Başlasınn :)

Gönderen Nur Bojuk zaman: 7/15/2013 07:50:00 ÖS 
evet biliyorum geçen çekilişten dolayı mahcubum 
nedeni çok geç açıklamış olmam bu nedenden dolayı bu çekilişin süresini çok kısa tutacağım
malum tatile de girdim artık ve minik kızımın gelmesine de az kaldı :) aileye yeni bir üye katılacak
bu nedenden dolayı kızımın şansına 2 arkadaşıma hediye yollamaya karar verdim :)


geçen çekilişi kazanan arkadaşa da hediye kartı yolladım 
yalnız ilk defa hediye kartı yolladığım için biraz sorun yaşamadım desem yalan olur
ama bana hediye kartı daha mantıklı geldi 
en azından aldığım anda size ulaşacak ve siz istediğiniz ürünleri alacaksınız
tamam diğer türlü de istediğiniz kitapları yolluyorum ama yanındaki hediyeleri ben seçiyorum



neyse çekilişimiz şu andan itibaren başladı ve 25 temmuzda sona erecek ve 26 temmuzda sonuçlar açıklanacak
ki özellikle bunu belirttim herhangi bir gecikme yaşanmayacak :)
her bir hediye kartı 50 tl değerinde olacak :)
katılım koşullarımız aynı

hem bloglovin de hem de google da izleyicim olmak
ve bu postu blogunuzda duyurmak :)
şimdiden herkese bol şans..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder