14 Temmuz 2013 Pazar

http://berrinle.blogspot.com/2013/07/blogumun-1yln-kutluyorum-cekilisime.html?spref=fb

http://berrinle.blogspot.com/2013/07/blogumun-1yln-kutluyorum-cekilisime.html?spref=fb


Blogumun 1.yılını kutluyorum çekilişime buyrun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hediyelerin toplu resmi


Blog sayfam 1.yılını doldurdu.Ne zamandır aklımdaydı çekiliş düzenlemek.İlk çekilişimizde kitap hediye etmiştim.İkincide farklı şeyler de eklemek istedim.Daha çok kişiye hitap etsin diye.Umarım beğenirsiniz.Keçeden çalışmalarım el emeği göz nuru :)Lafı fazla uzatmayalım gelelim sizin için hazırladığım hediyelere:


1.Fotoğraf çerçevesi(çok nostaljik)
2.Küpeler
3.Keçeden kalem süsü(Ev şeklinde)
4.Keçeden hazırladığım tokalar
5.Avon makyaj temizleme losyonu
6.Mua dan oje
7.Moments dudak parlatıcı
8.İncir kuşları(Sinan AKYÜZ) Çok severek okudum.Hediye etmek istedim.1 gün de bitirdim.O kadar akıcı bir kitap.
9.Oynuyorum Öğreniyorum(Ali ÇANKIRILI)Çocuk gelişim kitabı olmazsa olmaz diyerekten bunu da ekledim.İçinde çocuğunuzun duyularını fark etmesini ve geliştirmesini sağlayacak çok güzel oyun örnekleri var.
10.Nazar boncuklu anahtarlık.
Umarım beğenirsiniz.Çekilişlere katılmayı çok seviyorum.Kazandığım da oluyor.Şanslı olduğumu bu blog sayfasını açmam sayesinde farkettim.Belki de hep öyleydim ama farkında değildim.Blogum bana çok şey kattı.Üretmeyi,sevinmeyi,mutlu olmayı öğrendim.Anneliğimi somutlaştırdım.İlerde dönüp baktığımda neler yapmışım diyebileceğim güzel bir anı olarak kalıcak benim ve çocuklarım için.İzleyici sayım her arttığında çok mutlu oluyorum.1 ken114 lere geldik.Ne mutlu bana..Sizlere teşekkür babında bu çekilişi düzenliyorum.İnşallah kazanan kişi severek kullanır.Çok konuştum yine.Haydi o zaman çekiliş başlasın.


Gelelim şartlara:
Öncelikle izleyici sayımı arttırmak daha çok okuyana ulaşmak ve sizlerle birlikte ben de bu heyecanı yaşamak için bu çekilişi düzenledim.Dolayısıyla şartlarım sizi zorlucak şekilde olmuyacak.

1.Blogumun izleyicisi olmanız
2.Bloglavinde beni takip etmeniz
3.Face sayfamı beğenmeniz
4.Toplu resimle öncelikle bloglarınızda yoksa face ya da twitterda çekilişi duyurmanız :)
Linkleriyle ve kullanıcı adınızla,size ulaşabileceğim bir email adresinizle yorumunuzu bırakmanız.Herkese bol şans diliyorum.

 

Not:Blogum hakkında yorum yazarsanız beni çok mutlu edersiniz:)
     
Blogumun sağ tarafında bloglavin  ve face sayfalarıma ulaşabilirsiniz.Şartları eksiksiz yerine getirenler çekilişe dahil edilecektir.Kimsenin hakkı yenmesin.Herkes 1 hakla katılacaktır.

 Çekilişimiz 14 Temmuz itibariyle başlamış olup 5 Ağustos'a kadar sürecek.Kargo bana ait.Yurt dışına gönderim yapamayacağım.Kazanan kişi 3 gün içinde ulaşmazsa çekilişi tekrarlayacağım.Hediyeleri 3 gün içinde göndericem.Sevgiler ve bol şanslar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder