10 Temmuz 2013 Çarşamba

bademlebuduk: çekiliş no #3 BEYAZ ÇANTA HEDİYE

http://bademlebuduk.blogspot.com/2013/07/cekilis-no-3.html


çekiliş no #3 BEYAZ ÇANTA HEDİYE


Umarım beğenirsiniz yeni hediyemi

Tek hediye olduğu için meraktayım, katılım ve beğeni nasıl olacak :)

faceboktan yayınladım, blogda anket yaptım

Bir kaç seçeneğimiz vardı, bu seçeneklerin hepsi çekiliş konusu olacak

ancak öncelik sıralaması için fikirleri topladım
Sonuç:


Çekiliş no #3 hediyesi

Beyaz yazlık çanta









Şartlar çok basit, her zamanki şartlar

  • GFC den ve bloglovin'den izleyicim olmanız ve mümkünse bu çekiliş haberini blogunuzda duyurmanız
      bloglovin'den izleyici olmak için tık tık
      Blogunuz yoksa; facebook, twitter ya da benzeri bir yerde duyursanız da olur. (fotoğrafıyla)

  • bloglovin'den de izleyicim olmanız tık tık 
  • Google + da eklemeniz 
       


Linkleri ile yorum olarak bırakmanız ve mutlaka 

mail adresinizi bildirmenizi rica ederim.



Benim çekilişim 15 gün sürecek ...

23.07.2013 son katılım tarihi olup,

25.07.2013 te kazanan açıklanacaktır. 

**Türkiye içindeki gönderimlerde kargo bana aittir :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder