10 Haziran 2013 Pazartesi

http://www.bugunnesursem.com/2013/05/sizlerle-birlikte-nice-yllara-1-yl.html

http://www.bugunnesursem.com/2013/05/sizlerle-birlikte-nice-yllara-1-yl.html


Sizlerle Birlikte Nice Yıllara :) 1. Yıl Çekilişi

Merhabalar :) Geçen sene bugun açmışım blogumu ilk postumu yazmışım.. Ne kadar çabuk geçmiş zaman meğer.. Acı tatlı bi çok olay yaşadım bi çok insanla tanıştım fikir paylaştım, herşeye rağmen iyiki açmışım blogumu iyiki sizlerleyim inşallah uzun zaman da hep beraber oluruz :) Blogumun 1. yılını ufak bir hediyeleşme ile kutlamak istedim bunlar da hediyelerim :


-The Balm Meet Matte Nude Palet
-The Balm Bahama Mama Bronzer
-The Balm Hot Mama Allık
-The Balm Put A Lid On İt Far Bazı
-The Balm Time Balm Kapatıcı
-Maybelline Rocket Maskara
-Ecotools Air Concealer Brush
-Nonique Sabun
-Banyo Tuzu


-Tek zorunlu şart blogumun izleyicisi olmanız ve mail adresinizle beraber yorum bırakmanız ayrica bir sart daha eklemek istiyorum blogda eksik gordugunuz yonleri ve yazilmasini istediginiz yazilari da yorumunuza eklerseniz kendimi gelistirmemde buyuk katkisi olacaktir  :)
Çekiliş 13 Mayıs da başlayıp 10 Haziranda sona erecektir. Kargo ücreti bana aittir.
Herkese Bol Şans Diliyorum :)
Renkli Günler :):):) 

Takipte Kalın:
Twitter: @bugunnesursem
Facebook: Bugun Ne Sürsem?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder