20 Haziran 2013 Perşembe

http://www.ahududusu.com/2013/05/cekilisim-var-goz-makyajnz-ahududusundan.html?spref=tw

http://www.ahududusu.com/2013/05/cekilisim-var-goz-makyajnz-ahududusundan.html?spref=tw


Çekilişim Var! Göz Makyajınız AhuDudusu'ndan...

Ne zamandır yeni bir çekiliş düzenlemek istiyordum. Geçenlerde yaptığım anketle de vereceğim hediyeler konusunda netleştim. Katılan herkese çok teşekkürler. Fikirleriniz benim için çok önemliydi. Sonuç olarak; %23 kozmetik ürün istemiş, %23 seçenekli olsun demiş ve %17 de kitap istemiş. 

Lafı fazla uzatmadan Kupon Sihirbazı sponsorluğunda gerçekleşecek çekilişimin hediyelerine geçmek istiyorum, ayrıca sponsorlukları için teşekkür ediyorum:

1- Ecotools Bamboo 6'lı Göz Makyaj Seti
2- Maybelline Far Tattoo 20 Painted Purple
3- Maybelline One By One Maskara

Ecotools hepimizin bildiği gibi doğa dostu ve kaliteli fırçalar üretiyor. Size hediye edeceğim setteyse 5 adet fırça ve bir de koruyucu fırça çantası bulunuyor. Fırçalarsa şöyle; blend, crease, smudge, shade, highlight. Bu fırçalarla detaylı, güzel makyajlar yapabilirsiniz!

Maybelline Tattoo far, krem-jel far serisinden. 24 saat bulaşmadan ve rengi solmadan dayanıklı kalması vaat ettikleri arasında. Maybelline rimellerini de zaten büyük çoğunluğumuz kullanıyoruz, fazla söze gerek yok diyorum ve katılım şartlarına geçiyorum.

KATILIM ŞARTLARI:
1- Blogumun izleyicisi olmanız,
2-  BURAYA TIKLAYIN ve Kupon Sihirbazı'nın G+ hesabını beğenip takip edin
3- Aşağıdaki 6 sayfaya Google+ ile +1 verin ve mutlaka PAYLAŞIN (Paylaşılmayan oylar hesaban katılmayacaktır.)
Enmoda kuponu sayfası
724Tıka kuponu sayfası
Kliksa kuponu sayfası
Altıncı Cadde kuponu sayfası
Modanisa kuponu sayfası
Darty kuponu sayfası
4- Google+ hesabınızın linkini bu postun altına yorum atın.

Ek Katılım Hakkı için;
-Bu kampanyayı duyurursanız fazladan kazanma şansı elde edeceksiniz!

Katılan herkese bol şans ve teşekkürler...

SON KATILIM TARİHİ: 29 Haziran 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder