23 Haziran 2013 Pazar

http://vanilyayagmuru.blogspot.com/2013/06/yaz-hediyesi.html?spref=fb

http://vanilyayagmuru.blogspot.com/2013/06/yaz-hediyesi.html?spref=fb

Yaz Hediyesi :)


  Uzun süredir yeni bir çekiliş yapmak istiyordum fakat hep bir şey çıktı bi türlü yapamadım.Sonunda *hediye seçebildim, umarım beğenirsiniz :)

                   *Hediye ; 30ml Burberry The Beat EDP , Sephora mini makyaj paleti (Gift,free sample)

Zorunlu tek şart izleyicim olmanız.** Bloglovin'de takibe almanız +2 çekiliş hakkı, Twitter'da ve Facebook'ta google+' da çekilişi duyurmanız +1 çekiliş hakkı olacak.Blogu olan arkadaşlar blogda duyururlarsa +2 hak kazanacaklar , blog duyuruları için şimdiden teşekkür ederim.

**Paylaşım linklerini inceliyorum o yüzden sadece profil linki vermeyin o şekilde duyuruyu bulmam çok zaman alıyor geçersiz saymak zorunda kalıyorum.Facebook duyuruları için eğer profiliniz kapalıysa duyurunuzu herkese açık olarak işaretleyin yoksa ben göremiyorum.Facebook'ta gönderi bağlantısı almak için gönderinin tarih saat detaylarına tıklayın ve adres çubuğundaki linki kopyalayın.Twitter'da ise gönderinizin detaylarına tıklayarak adres çubuğundan linki kopyalayabilirsiniz.
Bloglovin profilime buradan ulaşabilirsiniz.

Yorumlarınıza Bloglovin'de izlemeye aldığınız kullanıcı isimlerini,size ulaşabileceğim bir mail adresini eklemeyi unutmayın.Çekiliş 7 Temmuz 2013 Pazar günü saat 00.00'da sona erecek.Kazananı en geç 9 Temmuz'da açıklayacağım.Kazanan 3 gün içerisinde bana ulaşmazsa çekilişi tekrar edeceğim.

     İyi şanslar ! :) :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder