20 Haziran 2013 Perşembe

http://ojebalonjoje.blogspot.com/2013/06/ici-dolu-makyaj-cantas-cekilisim.html

http://ojebalonjoje.blogspot.com/2013/06/ici-dolu-makyaj-cantas-cekilisim.html


İçi Dolu Makyaj Çantası Çekilişim

2. Çekilişimin bitmesine yalnızca 5 gün kaldı. Yeni bir çekilişle daha karşınızdayım. 
Bu sistemi periyodik olarak devam ettirmek istiyorum. 
Bu seferki çekilişim ile makyaj çantası hediye ediyorum.


  • Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik
  • Avon Color Trend Ruj
  • Deborah Milano Ruj
  • Fuss Wohl Ayak Bakım Balsamı
  • Deborah Milano Kompakt Pudra
  • Rimmel Exaggerate Waterproof Eye Definer 261-Noir
  • Pure Beauty Testerlar
  • Avon Kiraz Çiçekli Saç Tazeleyici
  • Farmasi Ojeler
  • Yağ Emici Mendiller 

Çekilişe katılmak mutlaka yapmanız gerekenler
  1. Bloglovin hesabımın takipçisi olmanız

Ek haklar için;
  1. Herhangi bir sosyal ağda duyurmanız (facebook, blog, twitter, g+ ...)
  2. Twitter hesabımı izlemeye almanız
  3. Facebook sayfamı beğenmeniz
  4. G+ sayfamı izlemeye almanız

Son olarak takip ettiğiniz adı, paylaşım linklerinizi ve size ulaşabileceğim bir mail adresinizi yorum olarak bırakmanız yeterli. 
Son katılım 20 Temmuz
Herkese bol şans diliyorum :)

*Yalnızca pudra bir kez kullanıldı. Rengi bana uymadığı için hediye ediyorum. Bana uyan diğer renginin yazısı için tık tık. Kazanan arkadaşımız eğer pudrayı istemezse paketten çıkartabilirim.
**Malesef yurtdışına gönderim yapamayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder