7 Haziran 2013 Cuma

http://morhastasi.blogspot.com/2013/05/iste-mini-mini-pembeli-morlu-bir-cekilis.html

http://morhastasi.blogspot.com/2013/05/iste-mini-mini-pembeli-morlu-bir-cekilis.html


İŞTE MİNİ MİNİ , PEMBELİ MORLU BİR ÇEKİLİŞ :))


Evet arkadaşlar herkes çekiliş yapıyor bende yapacaktım tabi si değil mi :)) 

Daha zamanı vardı aslında ama ilk önce şöyle mini mini sevimli bir çekiliş yapayım dedim..

Hem tanışamadıklarımız  ile tanışalım, hemde kendi kendine yazmak keyifli olmuyor. Diyeceksiniz ki içinizden çok fazla postun yok zaten, doğru diyorsunuz evet yok,  duvara konuşuyor gibi oluyor yahu ondan yok :)) 



Dedim Egegüzeli uyan hele körler sağırlar birbirini ağırlar misali olmayacak böyle bu iş.
 
Baktım blog dünyasında bloggerlar arası racon böyle işliyor :)) çekiliş yapıyorsun reklam yapmış kadar oluyor sun, blogun keşfediliyor..Keşfediliyor deyince de sankim biraz tuhaf kaçtı hani gizli yetenek bir yerlerde kenarda kalmışda keşfedilmeyi bekliyormuş gibi :))
Alenen böle açık açık surata vurur gibi oldu ama :)) baktım olay bu o zaman bende  dedim ki kendime artistlik yapmanın alemi yok sende racona uyacaksın arkadaş  ..:))

Çok uzattım galiba tamam tamam sadede geliyorum öle satırlar dolusu şartlar yok bu çekilişte, malum ilk çekilişte insanları sıkmanın alemi yok..
Blogumun izleyicisi olup çekilişimi blogunuz ve facenizde duyurmanız yeterli ve lütfen adımızı soyadımızı mailimizle birlikte yoruma ekleyelim..
yok twitter dı yok google + translatesi osu busu ,  bilmem ne yapın yok, yok gelin sayfamız var  beğenin derdimiz yok bizim zaten ,  ben daha bu civcaklı blog alemine alışamamışken sizden beklemek olmaz dimi :))
ha bide +1 hak mak da yok herkes eşit hakka sahip..

31 mayıs cuma itibari ile ç
 ekilişi başlatmış bulunmaktayım hayırlı bir gecede başlattım hayırlı bir akşamda bitirmeyi düşünüyorum  yani muhtemelen 7-8 haziranda bitecek böle arası bir tarih oldu ama random la açıklamayı düşünmüyorum pek,
kağıtlara yazıp eski usul yapasım var bana gene belli olmaz birden karar değiştirir randoma da çevirebilirim hani kolayıma gelirse :))
ÇEKİLİŞ HEDİYELERİ
  • e klips mor bozuk para cüzdanı
  • SHOE MOBILE PHONE STAND  FLASHING(Telefonluk ya:)( beyaz)
  • levahouse pembe toka
  • Deniz Kabuğu Kolye(pembişli morluşlu :)
  • Şımarık mor taç
  • Deniz Kabuğu mini mor bir çift küçük maşa
  • BB Accesories & Collection fuşya taşlı bir çift küpe

Bol şanslar hepiciğinize :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder