18 Haziran 2013 Salı

http://gulcennzamantuneli.blogspot.com/2013/06/burada-hediye-cekilisi-var.html

http://gulcennzamantuneli.blogspot.com/2013/06/burada-hediye-cekilisi-var.html


Burada hediye çekilişi var

Sınavlarım bitti çok şükür,bu mutlulukla ben de hediye çekilişi yapmaya karar verdim,artık çarşıya her gittiğimde 'hediye olarak ne alsam' diye düşünüyorum,alışkanlık oldu galiba, bir de hediye almayı seviyorum bunu fark ettim,hediyeleri özene bezene seçtim..

çekilişe katılmak için mutlaka gerekli şartlarımız:

1)Bloğumun izleyicisi olmanız ve bloğumun  facebook sayfasını beğenmeniz,

2)Bloğu olan arkadaşlarımın çekilişi aşağıdaki herhangi bir görsel ve linkimi vererek bloggerlarında duyurması,olmayanlarınsa facebook ve twitterdan duyurması

3)yorum kısmına; bloğumu hangi nikle takip ettiğinizi, isminizi ve size ulaşabileceğim mail adresi ve duyurduğunuza dair linkleri bıraktığınızda, çekilişe katılmış oluyorsunuz..

bunlar zorunlu değil ama yaparsanız mutlu olurum;

bloglovinden beni takibe almak  (garibim eyfel kulesi orda süs olarak duruyo,google reader kapanacağı için artık sevdiğimiz bloglardan bloglovin sayesinde haberdar olacağız)

twitterdan takibe almak

ha bir de en sevdiğiniz kitabı yazar mısınız sizi en çok etkileyeni,,benim için kitap tavsiyesi olur malum yaz tatili geldi sınavımda yok,,

Yurt dışına hediye gönderemiyorum, çekilişin son katılım günü 14 Temmuz. İsminizi yazmak istemezseniz facebook sayfasına mesajla bildirebilirsiniz.

Kargo ücreti tabi ki bana ait...

 Bol şanslar diliyorum =)

Bakalım bakalım hediyeler nelermiş;




saat



ajanda ve not defteri


bileklikler


köpüşlü tişört ( M beden  )


çanta


toplu görünüm
çanta büyük olduğundan görüntüye sığmadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder