30 Haziran 2013 Pazar

http://dramakeupqueen.blogspot.com/2013/06/ilk-cekilis.html?spref=fb

http://dramakeupqueen.blogspot.com/2013/06/ilk-cekilis.html?spref=fb


İlk Çekiliş..:)

Aklımda hiç bu kadar erken çekiliş yapma fikri yoktu ama o kadar istekliyim ki bu konuda daha fazla dayanamıyorum. Kendim çok beğenerek bi set hazırladım size umarım sizin de hoşunuza gider.:)

(Ürünlerin hepsi benim tarafımdan alınmış olup hiçbiri açılmamıştır. Paleti sadece fotoğraflamak için açtım.Paketli oldukları için fotolar pek net değil kusura bakmayın.:()

Setimizi görelim 





1.Sephora waterproof maskara; mavi renkli.;)


2.Sephora eyeliner; maskarayla uyumlu olsun diye eyelinerımız da mavi renkli. 


3.Sephora ojeler;3 tane rengini ekledim buraya.:))



4.Sephora palet; 33 far,4 allık,2 bronzer,12 lipgloss,3 krem eyelinerdan oluşan çok güzel bi set.:)) Aynısından kendime de edindim bi tane.:))

Ben çok beğenerek kendimce bi set oluşturmaya çalıştım. İçinde tüm renkli makyaj malzemeleri olsun istedim.:) 

Siz de beğendiyseniz ve katılmak istiyorsanız yapmanız gerekenlere bi bakalım;

1. Blogumun bloglovinden ve GFC'den takipçisi olmanız

(Bloglovin için tık tık)

2.Çekilişi sosyal bir ortamda duyurmanız (1'den fazla ortamda duyuru yapanlara her ortam için ek hak tanınacaktır.)

(Bu 2 şartı yerine getirmeyenleri üzülerek çekilişe katamayacağım.)

Ek hak kazanmak için ;

-Google+'da çevrelere eklemeniz (+1 hak)

(G+ için tık tık)

-Twitterdan beni takibe almanız (+1 hak)

(twitter için: dramakeupqueen)

Bunları yaptıktan sonra yapmanız gereken bu postun altına yorum olarak takibe aldığınız isimleri, duyuru yaptığınızı gösteren linki ve size ulaşmam için bir mail adresini ekleyip yorum yazmanız.:))


*Kargo bana ait fakat yurtdışına gönderemiyorum.

20 Temmuzda sonlanacaktır çekiliş. Herkese bol şans!:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder