3 Haziran 2013 Pazartesi

http://daphnezamani.blogspot.com/2013/05/hediyem-var.html?spref=tw

http://daphnezamani.blogspot.com/2013/05/hediyem-var.html?spref=tw


Hediyem var:)


Bu aralar çekilişlerde şansım epey açıldı ama sürekli almak olmaz değilmi kazanmak ne kadar güzelse hediye vermekte bir o kadar keyifli bence:)

Ben bloğun senesinin dolmasını bekleyemedim sabırsızım biraz üstelik okulların tatil olmasına az bir süre kaldı bende çok mutluyum tabi o yüzden nacizane küçük hediyelerimi sizde seversiniz umarım şimdilik bu kadar ama zamanla elime geçtikçe eklemelerde yapıcam inş .kutu görsel amaçlı kullanılmıştır.


Hediyeler nelermiş;

*1adet çiçek desenli patik
*matruşka desenli notluk
*1adet tükenmez kalem
*suya dayanıklı yara bantı
*yeşil renklı kız figürlü magnet
*1adet ayna
*nar kokulu kare sabun
*avon solutions gece kremi ( 1 kez denendi )
*avon saçları ısı etkisinden koruyucu sprey ( 1 kez denendi )
*secret garden body lotıon ( hiç kullanılmadı )
*color me 301 no far ( hiç kullanılmadı )
*avon pembe renkli far (Hiç kullanılmadı )
*avon raısın wıne ruj ( 1 kez denendi )
*avon pınk sunrıse ruj ( hiç kullanılmadı )
*flormar m16 oje
*flormar 390 oje
*alix avien 229 oje
*golden rose 83 oje
*flormar n002 oje
 ( artık oje kullanmıyorum özel günler dışında o yüzden bazıları 1 kez denendi bazıları hiç kullanılmadı )

Ürünler hepsi tarafımdan alındı sadece bir ürün bana çekilişten geldi losyonum çok olduğu için çekilişe dahil ettim.

Bakalım şartlarımız nelermiş.

* Zorunlu şartım tabiki izleyicim olmanız ve bloğunuzda görsel ile duyurmanız.

Ek hak isteyenler için;

*Facebookta beni ekleyip çekilişi duyurmanız +1
*Twiiterda beni takip edip çelilişi duyurmanız +1
*Bloglavinde izleyicim olmanız adınızı yazmanız +1
*Linkler ve mail adresinizle beraber bu postun altına yorum yazmanız.Link verirken profil değilde duyuru linkini eklerseniz kontrol etmem daha kolay olur.

Katılım son tarihi 25 haziran kargo bana aittir.
Yapabilirsem video çekicem olmazsa fotoğraflar mutlaka eklenicek katılıma göre random ile çekilişi gerçekleştiricem ama katılım az olursa klasik usul düşünüyorum.
Hadi bakalım herkese bol şans....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder