5 Haziran 2013 Çarşamba

http://colorful-book.blogspot.com/2013/05/yeni-cekilis-sylvia-day-gunaha-davet.html?spref=bl

http://colorful-book.blogspot.com/2013/05/yeni-cekilis-sylvia-day-gunaha-davet.html?spref=bl


Yeni Çekiliş: "Sylvia Day - Günaha Davet"




1 kişiye "Sylvia Day - Günaha Davet" kitabının hediye edildiği yarışmamız başlıyor.

28 Mayıs - 15 Haziran tarihleri arasında geçerli olacak yarışmanın kuralları;

1. Blogu takibe almak.

2. Çekilişi duyurmak. Bu çekilişimizde geçerli olan 3 duyurma yöntemimiz var.
A. Blog'da duyurmak (+5 hak)
B. Facebook duyurusu (+3 hak - Zorunludur.)
C. Twitter duyurusu (+1 hak)

3. Kitapların Penceresinden sayfasını beğenmek. (Kitaplar kısmını açmayı unutmayın. Göremediğimiz beğeniler otomatikman elenecektir bilginize.)

4. Adınızı soyadınızı, eğer farklıysa blog takipçi adınızı, mail adresinizi ve duyuru linklerinizi yorum bırakmak. 

Kurallar bu kadardır. Facebook paylaşımı zorunludur, bunun sebebi de beğenileri kontrol etmek içindir.

Kitap içeriği açısından 18 yaş ve üstü okuyucuların katılımı tercihimiz. Kargo bana aittir (:


Küçük bir not: Kitabı okumak için almıştım ama maalesef 1-2 bölüm ancak okuyabildim. Benim tarzım değil ama severek okuyacak birinde olmasını istedim. Yeni gibi ama merak etmeyin :D


Herkese bol şans (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder