30 Haziran 2013 Pazar

http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/06/cekilisim-var.html

http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/06/cekilisim-var.html

Çekilişim var!


Uzun zamandır bir çekiliş yapma planım vardı, bir türlü hayata geçirememiştim. Sonunda yeni çekilişimi başlatıyorum. Peki neler var çekilişimde?


Bu hepsinin topluca görünümü. Hepsine tek tek bakmamız gerekirse;


1-Cettua Yağ Emici Mendil
2- Watsons Exfoliating Yüz maskesi
3- Cettua Burun Bandı



4- For Your Beauty Lif
5- WP Makyaj Temizleme Mendili
6- Isana Roll-on
7-Watsons Sakura Bella Seyahat Seti


8- Vaseline Dudak Balmı
9-Essence Home Sweet Home Ruj- Reddy to Relax
10-Pastel Spring Blush-on Allık
11- Essence 3D Far
12-Eklips Kağıt Törpü
13-Pastel-145 Oje


Testerlar


Şartlarım neler?

Bloğumun GFC ve Bloglovin ile takipçisi olmanız tek zorunlu şartım.
Bloglovin hesabım için tıktık.

+ Hak kazanmak için

1- Twitter hesabımı takip edip duyuru yapmanız +2 hak,
Twitter hesabım için tıktık.
2- Google+'dan çevrelerinize eklemek +2 hak
Google+ profilim için tıktık.
3- Blog duyurusu yapmanız +3 hak


Takip ettiğiniz ismi (GFC), Bloglovin hesap linkinizi, varsa çekiliş duyuru linklerinizi, beni hangi Google+ hesabıyla eklediğinizi de yazarsanız haklarınızı takip etmem kolaylaşır. Ayrıca mail adresinizi de eklerseniz bir sorun olduğunda ya da kazanmanız durumunda size ulaşabilirim. 

Çekiliş sonucunu Random.org ile belirleyeceğim. Çekiliş 10 Ağustos'a kadar sürecek.

Not: Bloglovin hesap linkinizi verirseniz çok sevinirim. Bulmakta çok zorlanıyorum da. 

Not 2: Kaç hakla dahil olduğunuzu yorum olarak yazıyorum. Bir sorun olması durumunda bana ulaşabilirsiniz ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder