30 Haziran 2013 Pazar

Deniz'in Şarkısı: Denizin'in Şarkısı ilk çekilişini yapıyor!!!!

Deniz'in Şarkısı: Denizin'in Şarkısı ilk çekilişini yapıyor!!!!

http://www.denizinsarkisi.blogspot.com/2013/06/denizinin-sarks-ilk-cekilisini-yapyor.html

Denizin'in Şarkısı ilk çekilişini yapıyor!!!!

Herkese merhaba,
Çekiliş yapmak için 100 takipçiye ulaşmayı bekliyordum ama baktım herkes bir sürü çekiliş yapıyor çok da keyifli, ben de daha fazla beklemek istemedim.Hediye verme sırası nihayet bana geldi..
İşte ilk çekilişimin hediyeleri.. Hepsi benim daha once kullanıp memnun kaldığım ve son bir kaç hafta içinde çekilişi düşünerek büyük bir hevesle sepete attığım ürünler..Elbette hepsi yepyeni ve tamamen benim zevkim..


                                          (toplu görünüm)
Tek tek bakalım neler varmış;
  • Apolena çok amaçlı çanta
  • Küçük şirin bir kutu
  • Bozuk para cüzdanı
  • Defter


  • Floriography vücut losyonu
  • Avon ayak kremi
  • Vanilya&Honey vücut kremi
  • Papia Mendil
  • Dalin ıslak mendil
  • Kağıt sabun
  • Bebak mini boy acıbadem sütü
 
  • The Balm Lipgloss
  • The Balm Hot Mama allık
  • Oriflame allık
  • Avon Color Trend Göz Kalemi (2 adet)
  • Avon Color Trend iki renkli far
  •  Avon Color Trend kapatıcı
  • Kalyon tırnak koruyucu
  • China Glaze Cracle Oje (2 adet)
  • Cecile Oje (3 adet)
  • Kağıt tırnak törpüsü (2 adet)
Umarım beğenirsiniz..
Hem ilk çekilişim hem de çok fazla şart koymayı doğru bulmadığım için ricalarımı iletiyorum;
1-Bloğumu GFC ve  Bloglovin’den takibe almanız
2-Bloğunuzda toplu görseliyle birlikte çekilişimi duyurmanız,
3-Bloğu olmayanların Twitter’da takibe alarak çekilişimi duyurması
Yorum kısmına;
1-Hangi isimle GFC ve Bloglovin’den takip ettiğinizi,
2-Blog ya da twitter duyuru linkinizi,
3-Mail adresinizi,
iletmeniz yeterli olacaktır. Bu şartların tümünü yerine getiren arkadaşlarım (takip, duyuru,yorum bırakma) çekilişe katılmaya hak kazanıyor olacak.
20 Temmuz 21:00’de son bulacak olan çekilişimin talihlisini Random.org ile belirleyerek 21 Temmuz’da duyuracağım. Ertesi hafta içinde tarafımdan kargo ile (sadece yurtiçine) gönderim yapıyor olacağım.
Katılımınız için şimdiden teşekkür ediyorum ve bol şans diliyorum.
Çok sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder