18 Mayıs 2013 Cumartesi

http://www.makyajmanya.com/2013/05/cekilisim-varrr.html


http://www.makyajmanya.com/2013/05/cekilisim-varrr.html
Çekilişim Varrr!!!

Herkese merhaba,



Bugün yeni bir çekiliş ile karşınızdayım. Yazın en çok kullanılabilecek ürünler seçmeye çalıştım, bunların arasında pembe allık mutlak olmalı diye düşündüm (Pastel 10). Kırmızı ruj hem kışın hem de yazın  vazgeçilmezlerden olduğu için koyamadan edemedim (Bourjois 13). Şeftali tonlarında Stilla markalı parlatıcı bence bu setin olması gerekenlerden, doğal ve sade bir yaz makyajımızı tamamlamak için mükemmel. Eee  eyeliner olmadan olmaz tabi (Maybelline 01Black). Bir de yazın yüzümüzü daha iyi aydınlatmamız ve sağlıklı bir cilt görünümü için yüz aydınlatıcı pudrayı eksik bırakmadım o da FARMASİ'den Terracotta Powder No:3.

Tüm ürünler çekiliş için özel seçilip özel alınmıştır. Sıfırdır ve hiç kullanılmamıştır.
Kargo bana ait olacaktır.
Katılım sadece Türkiye için geçerlidir.
Son katılım tarihi 31 Mayıs 23.00.
1 Haziran da kazananı açıklayacağım.

Şartlar; Sadece bir zorunlu şartım var,

- Blogumun izleyicisi olmanız ve eğer blogunuz var ise resimli olarak paylaşmanız.

İsteğe bağlı: Sizi benimle beraber görmekten mutluluk duyacağım... :)

Facebook: MakyajManya
Twitter: MakyajManya

Not: Bütün çekiliş boyunca sadece bir kere yorum bırakmanızı ve hangi isim ile katıldığınızı yorum kısmına yazmanızı rica edeceğim, tabi bir de mail adresinizi yazmanızı isteyeceğim, isimsiz yorumlar kabul edilmeyecektir.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder