7 Mayıs 2013 Salı

http://www.biranneninrenkleri.com/blogum-1-yasinda-hediye-cekilisi/



Blogum 1 yaşında! Hediye Çekilişi

Geçen yıl Mayıs ayında yazmıştım ilk yazımı. O zamana kadar ara ara aklıma gelirdi, “Bir blog açsam, şu aklımda biriktirdiklerimi, dönüp dolanıp düşündüklerimi, ayrı düştüğüm dostlarımla akrabalarımla konuşamadıklarımı paylaşacağım; yangında yanma, sele kapılma, minik ellerle parçalanma, ön dişlerle kemirilme ihtimali olmayan, sınırsız boş sayfası olan bir blog açsam” deyip durdum aylarca. Sonra bir gün  yazdım gitti…
Bir ara da ne sevinmiştim yazdıklarımın okunduğuna!
Yazmaya başlarken “Herkes okusun, blogum ziyaretçi dolsun” değildi amacım. Fakat zamanla yazılarımın okunmasının, geri dönütler almanın, farklı fikir ve kişilerle tanışmanın “bloglamanın” keyfini artırdığını fark ettim.
İşin paylaşım keyfi bir yana,  sadece yazmanın bana bu kadar iyi geleceğini tahmin etmezdim. Yazdıkça anladım; anladıkça duruldum; duruldukça düşündüm; düşündükçe yazdım…
Bana bu harika deneyimi yaşatan sevgili blogumun 1. yaşını sevgili okurlarımla kutlamak için de özenle bir kaç sürpriz hazırladım (blogcu ekolü :) )
Bir çekiliş de ben yapayım, manzaraya biraz heyecan katayım dedim.
Tabi hediyelere karar verirken, her zamanki gibi kendimden bir şeyler katmak istedim. Bir annenin renkleriyle hazırladığı renk renk, cici bici şeyler olabilirdi mesela.
Çok severek hazırladım bu hediyeleri. Acaba hangi bebişlerin en tatlı anlarına tanık olacak, hangi güzel annelerin mutfağına renk katacak diye düşündüm elimde şekillenirken. Aman canııım, işte altı üstü bir kaç parça kumaş ve biraz da emek :)
Ayrıca, anneler gününe denk gelmesi de ayrı bir güzellik oldu. (Blogumun ilk haftasında , anneler gününe özel yazdığım ilk çaylak yazım da burada. Bu yıl tekrar yazdırmayın bana, hala aynı düşünüyorum!)
İşte ilk çekilişim için hazırladığım hediyeler!
3 kişiye Kumaş Mama Sandalyesi: İlk Asya’ya dikmiştim bu sandalye kumaşından. Çok kullandık. Her dışarı çıkışımızda gittiğimiz yerde mama sandalyesi aramadık (ki genelde çok kirli oluyorlar). Taşıması, kullanması, temizliği çok pratik. Geniş kesim olduğu için çoğu sandalyeyle uyumlu. Ben çok severek kullandığım için güzel bir hediye olacağını düşündüm. Çizimi, kesimi, dikimi bana ait. Bir kız, bir erkek, bir de unisex modeli hazırladım.
1. Kumaş Mama Sandalyesi – Çiçek
Gül yüzlü cimcimelere
cicek-mamasandalyesi
2. Kumaş Mama Sandalyesi – Denizci
Derin bakışlı, yerinde durmaz miçolara
denizci-mamasandalyesi
3. Kumaş Mama Sandalyesi – Unisex
Eğlenceli bıdıklara
unisex-mamasandalyesi
Nasıl durduğunu merak edenler için mankenimiz de poz verdi. (Not: Manken dahil değildir!)
kumaş-mama-sandalyesi
4. Yarım Mutfak Önlüğü – Kırmızı
Anadolu esintisine kapılan, iştahlı ve hamarat annelere
kirmizi-onluk
5. Yarım Mutfak Önlüğü – Pudra
Retro tadında lezzetler arayan maceracı annelere
pudra-onluk
Bu önlüklerden ne zamandır dikmek istiyordum. Kısmet bu zamanaymış. Misafir ağırlarken”hamarat ve şık kadın” imajınızı asla sarsmaz :)
Bunlardan biri zevkinize veya çocuğunuza göre değilse, hemen küsüp gitmeyin canım. Hediyeleşmek güzeldir.
Bu hediyelerden birine sahip olmak isterseniz yapmanız gerekenler çok basit ve biraz klasik ama ne yapalım düzen böyle :)
  • Öncelikle, bu yazıyı Facebook ve/veya Twitter’da paylaşmanız. (Aşağıdaki Beğen butonundan beğenmek serbest!)
  • Ardından, bu yazının altına hangi hediyeyle (birden fazla da yazabilirsiniz) ilgilendiğinizi de belirten bir yorum yazmanız.
Bu şartları yerine getiren herkes bu çekilişe katılmak için 1 hak kazanır. 
Ayrıca,
  • Blogu olanlara bir kıyak; blogunda paylaşıp link bırakanlara 2 çekiliş hakkı  daha benden!
  • Instagram uygulamasını kullananlar, hesabımdan (@biranneninrenkleri) duyuracağım bu çekiliş haberini #biranneninrenklerihediyeçekilişi tag’i ile paylaşarak +1 çekiliş hakkı daha kazanırlar.
  • www.cekilisyap.com adresinde gerçekleşecek olan bu çekilişe son katılım tarihi, 11 Mayıs 2013, saat 23:59′dur.
  • Hediyeleri kazanacak 5 kişiyi, 12 Mayıs’ta, yani Anneler Gününde, facebook sayfamızdaaçıklayacağım.
Mis kokulu anne temalı, baharın vedası bu Mayıs ayının herkes için güzel ve sürprizlerle geçmesi dileğiyle…
İyi şanslar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder