27 Mayıs 2013 Pazartesi

http://tozpembehayallerimm.blogspot.com/2013/05/duyan-duymayana-duyursun-ilk-cekilisimi.html

http://tozpembehayallerimm.blogspot.com/2013/05/duyan-duymayana-duyursun-ilk-cekilisimi.html


Duyan Duymayana Duyursun :) İlk Çekilişimi Düzenliyorum :))


Bloğumun ilk çekilişini düzenliyorum arkadaşlar :)
Uzun zamandır hediye arayışındaydım , annemin aldığı güzellikleri gördüm neden olmasın dedim :)
Hediyeleşmeyi seven biriyim umarım sizlerde bu nacizane hediyelerimi beğenirsiniz :)

Hediyelerim ;
Uğurböceği figürlü seramik mutfak kumbarası ,
Kumbaranın içine atılanların ve evinizdekilerin bereketlenmesi için bereket narı :)
Daha önce Umre ödüllü bir yarışma için alıp bitiremediğim Peygamber Efendimiz'in hayatını kapsamlı bir biçimde anlatan kitabım . .
Bıyıklı yüzük ,
Yine fiyonklu yüzük
Ve son olarak tokalar :)

Benim ilk çekilişim olması dolayısıyla, affınıza sığınarak ufak şartlar belirledim ..
Öncelikle bloğumu  takibe almanız ve çekilişimden bir fotoğrafla bloğunuzda duyurmanız .
facebook sayfamı beğenip , çekiliş duyurumu herkese açık olarak paylaşıp linkini yine yorumda belirtmeniz ( +1 hak kazandıracaktır.) Bloğunuzda ve facebook sayfanızda duyurduğunuza dair mail adresinizle birlikte belirtmeniz .. (linkleri belirtmeyen katılımcılar geçersiz sayılacak)
İşte bu kadar canlar :)
Son katılım tarihi 15.06.2013

Gönül ister ki tüm izleyicilerime hediye verebileyim ..
Zamanla çekilişlerimin devamı gelecek inşaAllah , şimdilik bu kadar..
Katılımlarınızı bekliyorum sağlıcakla kalın :)
Tüm katılımcılara bol şans diliyorum :)
Belirli bir sayının altında katılım olursa çekiliş iptal olacaktır..

1 yorum: