27 Mayıs 2013 Pazartesi

http://pekbilmis.blogspot.com/2013/05/cekilis-baslasin.html


http://pekbilmis.blogspot.com/2013/05/cekilis-baslasin.html

ÇEKİLİŞ BAŞLASIN!!

Herkese merhabalar!!
500 kişi olunca bir çekiliş yapacağımdan bahsetmiştim.Okuduğum şehirde watsons ve gratis olmadığından burda bulabildiğim markalarla sizlere minik bir teşekkür çekilişi yapmak istedim :) Asıl çekilişim ağustos ayında blogumun birinci yaşında olacak :)
İki ürün çok az kullanıldı diğerleri sizin için alındı.
evet topluca hediyelerim bunlar :)


Ayrıntılı bakacak olursak;

 Golden rose ultra rich color lipstick 46 numara.2-3 defa kullandım.

 Diadermine normal ve karma ciltler için nemlendirici.Yaza uygun bir krem.Aynısından bende de var kullanıyorum ve çok memnunum.Bu hiç kullanılmadı ambalajı ile duruyor
 Pure beauty spf40 pudra.2-3 kere kullandım.elimde oldukça fazla pudra var.Bu pudrayı çok fazla kullanan yoktur değişik bir ürün olsun diye size hediye etmek istedim.Transparan bir pudra.

Vaseline vücut losyonu hiç kullanılmadı
Emily 202 numara dudak kalemi.Aynısı bende var severek kullanıyorum sizin için de aldım.
Emily 118 numara göz kalemi. Hiç kullanılmadı.
Pastel candy color serisinden 141 numara.Aynısı bende var çok beğeniyorum o nedenle size de aldım :)
Ve fuşya renginde küpe.

Umarım beğenmişsinizdir :)
Yapmanız gerekenler ise çok basit.
Blogumu takibe almanız .
Aynı zamanda bir de bloglovinden de takibe almanızı istiyorum.
Herhangi bir sosyal ağda paylaşma gibi bir şart yok ama paylaşırsanız sevinirim tabi.Fakat bu size artı hak sağlamıyacak .Herkesin tek katılım hakkı var.
Şartları yerine getirdikten sonra hangi isimle takipçi olduğunuzu ve mail adresinizi yorum olarak bırakmalısınız.
Adsız yorumlar geçerli değildir.
Kargo ücreti bana ait.Yurt dışına gönderim yapmıyorum.

15 haziranda sona erecek!!
Daha nice 500 lere diyelim!!
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder