22 Mayıs 2013 Çarşamba

http://nihanlamakyaj.blogspot.com/2013/05/2-cekilisime-davetlisiniz.html?spref=bl


http://nihanlamakyaj.blogspot.com/2013/05/2-cekilisime-davetlisiniz.html?spref=bl


2. ÇEKİLİŞİME DAVETLİSİNİZ :)

Herkese Merhaba!!!

İndirimlerle dolu bir anneler gününü daha geride bıraktık. Hazır indirim varken ben de sizler için bir kaç parça hediye almıştım. Bugünlerde herkes çekiliş yapıyor, ben de daha fazla beklememeye karar verdim ve 2. çekilişimi yapıyorum.

Bakalım sizler için neler seçmişim;


 
















  1. Victory & Bubbuls Ocean Breeze Banyo Seti ( Duş jeli ve Losyon)
  2. İnglot AMC Pigment Eyeshadow 36
  3. Flormar LongWearing Lipstick L35
  4. Flormar Long Wearing Lipgloss L401
  5. Fashion Jewelry Küpe                                                                                                                                   
Umarım hediyelerimi beğenirsiniz :)


ÇEKİLİŞİMİN ŞARTLARI 

TEK ZORUNLU şartım bloğumu  www.nihanlamakyaj.com dan takip etmeniz.

# Lütfen bloğumu takibe aldıktan sonra bu postun altına bloğumu hangi isimle takip ettiğinizi ve mail adresinizi yazmayı unutmayın !!!

Bloğu olan ve çekilişi duyuran arkadaşlar da linki eklerse +1 şans daha elde edecek  :) 

Çekilişim 31 Mayıs'ta sona erecektir. Sadece 1 kazanan olacaktır. Kargo bana aittir. Kazananı bir önceki çekilişimde olduğu gibi Random.org aracılığıyla belirleyeceğim ve küçük bir video ile açıklayacağım...
Ayrıca kazanana ilk çekilişimdeki gibi küçük şirin bir hediye daha göndereceğim ;)


Herkese bol şanslar, sevgiyle kalın ;) xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder