14 Mayıs 2013 Salı

http://morasaleti.blogspot.com/2013/05/ilk-ceilisimi-yapiyorumumarim.html?spref=bl

http://morasaleti.blogspot.com/2013/05/ilk-ceilisimi-yapiyorumumarim.html?spref=bl


İLK ÇEİLİŞİMİ YAPIYORUM::UMARIM HEDİYELERİM BEĞENİLİR :)

 
Merhaba bayanlar..İlk çekilişimi duyurmu bulunuyorum..Samsuna giderimde eli boş döner miyim..Ne zamandır düşünüyordum bugüne kısmetmiş..Aradan epey zaman geçmiş hediyesiz olmaz diye düşündüm..Bulunduğum yer nedeniyle hep uygun hediye için beklemedeydim..Hepimize hayırlı olsun arkadaşlar..Umarım sorunsuz bir şekilde noktalamak nasip olur..Haydi Bismillah :)




  Hediyelerimize bi göz atalım ;
   1- Elmasse fuşya çanta..( benden de başka renk beklenemezdi herhalde :))
   2-Royal fincan seti
   3-Mor kadife tayt ( çam sakızı çoban armağanı diyelim..)(38 beden fakat esnek gibi)

Şartlarımız kimseyi zorlamasın herkes katılsın istiyorum..ki o nedenle
 1- Beni takibe almanız ve de
  2- Bloğu olan arkadaşlarımın bloğunda duyurmasını istiyorum..(BU MECBURİDİR) Bloğunuzda resimle birlikte duyurmanız artı 1 hak kazandıracakdır.. ama dediğim gibi sadece takibe almanız da yeterli..Herkesin gönlü hoş olsun.. Şartları yerine getirdikten sonra yorum bırakabilir ve eğer duyuru yaptınızsa bağlantınızı bırakmanız yeterli.. Mail bilgileri ve hangi isimle takibe aldığınızı da yazmayı unutmayınız..(herhangi bi soysal ağda duyurusanız da memnun olurum)Herkese bol şans Allah a emanet olun...


*çekiliş haziranın ilk haftası bitecektir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder