7 Mayıs 2013 Salı

http://marstandusenkadin.blogspot.com/2013/05/cekilisim-var.html?spref=tw


6 Mayıs 2013 Pazartesi

Çekilişim var!!! :)

Daha fazla bekleyemedim ve çekilişimi başlatmaya karar verdim. İlk çekilişim olacağı için çok ama çok heyecanlıyım umarım güzel ve başarılı bir şekilde çekilişimi gerçekleştiririm :)



İşte çekilişi kazanana gidecek olan hediye kutum bu :)



- Golden Rose 55 numaralı Ruj
- Maybelline The Rocket Volume Express Maskara
- Emily Suya Dayanıklı Siyah Göz Kalemi 
- Essence Quattro Far Paleti 07 Over The Taupe

Ojeler :D En sevdiklerim.
- Kalyon 219 
- Pastel 82
- Golden Rose 245
- Flormar Matte M05
- Essence 108 Ultimate Pink
- Pastel 97
- Essence 77 In Style


- Lilibe Yuvarlak Pamuk
- Nivea Double Effect Roll On
- Body Care & Spa El ve Vücut Kremi Kayısılı ve Ahududulu
- Nivea Strawberry & Milk Sabun
- Üzümlü Vücut Süngeri
- Eklips Retro Ayna Ve Törpü
- Accentra Vanilyalı Nemlendirici El ve Tırnak Kremi
- Rossmann Pembe Lif
- Enliven Hindistan Cevizi Ve Vanilyalı Şampuan
- Watsons Smiley & Baby Islak Mendil


- Taksimden Sarı ve Mavi bilezik ve Saks Mavisi Cüzdan
- Mango Kahverengi Altın Sarısı Bilezik


İlk çekilişim için hediyelerim bunlar umarım beğenmişsinizdir.

Şimdi gelelim çekilişe katılım şartlarına :)

Zorunlu şartlarım:
- Blogumu izlemek / takibe almak
- Bloglovin'de ( tık tık... ) takip etmenizi istiyorum :) 

Ekstra hak için ise:
- Çekilişi Twitter ya da Facebook adreslerinde duyurmak +1 hak
- Kendi blogunda yayımlamak +1 hak

Lütfen sadece 1 kez yorum bırakın. Ekstra hak için linkleri yorumda paylaşın ve tabi ki size ulaşabilmem için e-mail adreslerinizi yazın :)

Bu arada çekilişi random.org dan yapmayacağım isimleri kağıtlara yazıp torbadan çekeceğim ki herkesin şansı eşit şekilde olsun.

Kargo elbette ki bana ait :)

Çekilşin son katılım tarihi ile ilgili kesin bir tarih yok kafamda ama çok fazla da uzatmayı düşünmüyorum :)

Hekese bol şanslar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder