20 Mayıs 2013 Pazartesi

http://makyajvekitap.blogspot.com/2013/05/minik-hediye-cekilisi.html?spref=bl

http://makyajvekitap.blogspot.com/2013/05/minik-hediye-cekilisi.html?spref=bl



Minik hediye çekilişi

  Merhaba,
  Geçen haftalarda bir ara ortadan kayboldum, yazamadım blogda. Azıcık kaytardım diyelim, kısa bir tatil diyelim. Eh işte anlayın artık sıkıldım gezmeye gidiverdim. Değişiklik istedim, falan filan. Arasıra değişiklik iyidir. Çok uzattım, bir dakika sözü nereye getirecektik. Heh şimdi gittiğim yerde dolaşırken çok tatlı, çok şeker farlar gördüm. Ama  göz kapağımın yapısı dolayısı ile kullanmam imkansız neon renklerdi. Almadım. Sonra dayanamadım geri döndüm aldım,  bu yaz neon renklerde makyaj çok moda ya, mini bir çekiliş yapıp sizlere veririm dedim. Yanına da yakışacak yine yaz renklerinde ojeler aldım. Sonra onları dizip karşısına geçip seyrettim. O kadar şekerler insana neşe veriyorlar. Size de mutluluk getirsinler istedim.
        Ve  tabi ki benim çekilişim kitapsız düşünülemez. Makyajsız yaşarım ama kitap okumadan asla!

   Çekilişin tek zorunlu şartı  sağ tarafta bulunan butonlardan GFC den ve google+ dan izleyicim olmanız.Herhangi bir platformda (blog, twitter ya da facebook gibi) duyurursanız daha çok izleyici kazanabileceğim için mutlu edersiniz beni. . E-mail adresinizi ve izleyici adlarınızı yorum olarak bırakmayı unutmayın.


  Çok uzun sürdürmeyeceğim çekilişi bahar mevsimindeyiz ama hava yaz gibi biran önce kullanmaya başlayın istiyorum. .1 hafta  ya da 10 gün uygun bir süre olur zannediyorum. Tabi ki kargo benden ve katıldığım çekilişlerde okuduğum üzere yurtdışına gönderim yapamayacağımı belitmem gerekiyor sanırım. Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder