14 Mayıs 2013 Salı

http://makyajlikareler.blogspot.com/2013/05/makyajli-kareler-ilk-cekilisini-yapiyor.html?spref=bl


http://makyajlikareler.blogspot.com/2013/05/makyajli-kareler-ilk-cekilisini-yapiyor.html?spref=bl


MAKYAJLI KARELER İLK ÇEKİLİŞİNİ YAPIYOR.....


Herkese merhaba. Bugünlerde bir isteğim var. Olursa havalara uçacağım ki inşallah olur:))) Hem o yüzden hemde bloğumu açalı neredeyse 4 ay olmak üzere ve 185 izleyiciye ulaşmanın sevincini yaşıyorum. Bu yüzden ilk çekilişimi yapmak istedim.





Seçtiğim ürünler hiç kullanılmadı. (Sadece Avon rujun bu resmi çekerken ucu sürttü maalesef. Biraz sakarım da ama kesinlikle kullanılmadı)


Ürünlere gelecek olursak:
  • The Balm Nude Tude far paleti (severek kullanıyorum ben)
  • Avon Perfect Kiss ruj - Pink Prance
  • Clinique SPF 30 faktörlü yüz kremi
  • Oriflame Liselotte Watkins serisi el kremi (elimde bir tane daha var muhteşem)
  • Pastel 108 no oje ( Belirtmek isterim Candy Color serisi değil parayla aldım)
  • Essence Nude Glam oje - 03 Cotton Candy
  • Emily 201 dudak kalemi (Bayılıyorum bu kaleme)
  • Golden Rose Kohl Kajal göz kalemi (Bayıldım bu kaleme bir tane de çekiliş için aldım)
  • Avon Mini el çantası


Hediyelerimin yakından görünüşü:)

 
 
Çekilişe katılım şartları:


-İlk olarak blogumu hem Google Friend Connect'ten hem de Bloglovin'den takip etmeniz.

-Bloğu olan arkadaşlarımın çekilişimi bloglarında duyurmaları +2hak.

- Twitterda takipçim olup @makyajlikareler mentoinlayarak çekilişi duyurmanız.

- Facebookta buradan ekleyip çekilişi duyurmanız.

-Son olarak katılım şartlarını yorum olarak linkleriyle ekleyip, mail adresinizi bırakmanızı istiyorum.

(Takip ve blog hariç paylaşım +1 hak kazandıracaktır.)
 

İlk çekilişimi yaptığım için bütün okuyuculara ulaşmak istiyorum. Bu sebeple bu kadar şart var:)))Ama sonraki çekilişlerimde bu kadar şart olmaz.

Hediyelerimin gönderimi tamamiyle bana ait olacak. Yurtdışı gönderimi malesef yapamıyorum.
Ayrıca adsız yorumları da kabul edemiyorum.
Kazanan Random aracılığıyla belirleyecek ve sonucu 7 Haziran'da duyuracağım. 

Herkese bol şans:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder