13 Mayıs 2013 Pazartesi

http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/2013/05/cekilis-zaman-2.html?spref=fb


http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/2013/05/cekilis-zaman-2.html?spref=fb


Çekiliş Zamanı :))) #2#

Merhaba :) Umarım ikinci çekilişimden de memnun kalırsınız.İlk çekilişime bir hayli katılım olmuştu.Katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Önce şartlar sonrada hediyelerime geçiyorum.Şartlarım;
-Bloğumun takipçisi olmanız bloglovin hesabınız varsa bloglovinden takibe almanız.
-Bloğu olanların çekilişi bloglarında duyurmaları olmayanların çekilişi herhangi bir hesabında duyurması.
-Yorum kısmına çekilişi duyurduğunuz linkle birlikte size ulaşabileceğim mail adresini ve eğer başka bir isimle takipteyseniz o ismi yazınız ki kontrol ettiğimde sizi bulabileyim.

Ürünlerin hiçbiri kullanılmamıştır.Yurtdışına gönderim yapamıyorum.Adsız yorumları kabul etmiyorum..Kargo ücreti bana ait..Çekiliş 5 haziran günü sona eriyor..5 haziran 00.00 dan sonraki yorumları kabul etmeyeceğim.Bir aksilik yaşanmazsa 6 haziran günü random aracılığı ile kazanan kişiyi belirleyeceğim. Herkesin 1 kez katılma hakkı var.O yüzden lütfen 1 kez yorum bırakınız.Şimdi hediyeler :)

Toplu görünüşşş..

Urban Decay Naked'a dupe olarak gösterilen Mua'nın Undressed paleti..

Mua bronzer( bu arada bu Mua ürünleri benimkiler sizinkilerin kapağı hiç açılmadı pakette duruyor)



Lush snow fairy yılbaşı için çıkarttığı sınırlı sayıdaki duş jeli ve lush fresh farmacy minik boy yüz temizleme sabunu (minik boy olduğuna bakmayın kullan kullan bitmiyor bayağı bereketli çoook uzun süre gider:))


Bu resmide koymamın sebebi bloğumda yazmıştım bu üründen bir set içinde çıkmıştı onu kullanıyordum kullanmış olduğumu koymadığımı görmenizi istedim.Set içinde olduğunu bilmeden bir tane denemek içim kendime almıştım onu koyuyorum hiç kullanmadım.


İçinde 7 tane fırçası olan fırça seti.Fırçaların kalitesinden ben memnun kaldım kılları sert değil gayet kullanışlı.




Yaz yaklaşmışken yaza uygun renklerde ojeler...


Kazanan kişiye başka süprizlerim olacak.♥ Herkese iyi şanslar diliyorum ... ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder