7 Mayıs 2013 Salı

http://kozmetikcicileri.blogspot.com/2013/05/kozmetik-cicilerinin-cici-cekilisi.html


http://kozmetikcicileri.blogspot.com/2013/05/kozmetik-cicilerinin-cici-cekilisi.html


Kozmetik Cicileri'nin cici çekilişi :)

Merhaba arkadaşlar sizin için çok yararlı ve çok güzel ürünlerden oluşturduğum bir çekilişim var :)
 1)  Down Under Argan yağlı şampuan
2)  Avon Argan yağlı saç serumu
3)  Avon saç spreyi
4)  Down Under Nude deneme boy şampuan
5)  2 Adet Flormar Pretty Oje
6) Avon Pink Pop ruj
7) Flormar Makyaj Temizleme mendili

Çekilişim için çok fazla şartım yok :)

  • Sizden ilk olarak beklediğim bloğumun izleyicisi olmanız.
  • İkinci olarak istediğim Blog , Twitter ya da Facebook' tan çekilişimi duyurmanız.( Bloğu olan arkadaşların öncelikli olarak bloglarında duyurmalarını rica ediyorum )
  • Son olarak istediğim ise mail adresinizle birlikte yorum bırakmanız :)
Herkese bol şans :) Son katılım 20 Mayıs 2013' tür :)

Not : Yurt dışına gönderim benim açımdan sorun yaratacağı ve bu ayrıntıyı yeni farkettiğim için beni affedin sadece Türkiye içine gönderim yapabileceğim ve kargo ücreti tamamen bana aittir. Ayrıca kazanan arkadaşa burdaki ürünleri haricinde süprizlerimde olabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder