7 Mayıs 2013 Salı

http://kardelenkardelen2220.blogspot.com/2013/03/mutluyummutlusunmutlu.html


http://kardelenkardelen2220.blogspot.com/2013/03/mutluyummutlusunmutlu.html


Mutluyum,mutlusun,mutlu :))

Herkese yeniden selamlar:)

Blog benim:)
Blog benim "keyfim" "düşüncem" "yargım" ve "kararım"

570 postum var yaklaşık %95 i konu içerikli :) Gerisi "konu dışı ve uyarılar"

Yepyeni bir çekilişle karşınızdayım :)

Çekiliş "temamız" " Kardelen Blog izleyicisiyim, mutluyum"

Uzun bir süre olacak çekilişimiz:=)

Herkesi bekliyorum. Öncekinde 100'ü bile bulamadım :(

Efendim

1- İzleyicim olun :) İzleyici olduğunuz "nick"i istiyorum.
2- Sosyal ağda paylaşın. Linki olmayanlar "kesinlikle" dahil edilmeyecektir! Öncekinde de eledim yine elerim,muhakkak bir sosyal ağda paylaşın, herkes görsün :)
3- @kardelenmakyajblog hesabını izleyip "KardelenBlog izleyicisiyim ve mutluyum yazın. (+2 olacak)

Hediyeniz "özel" olacak. Gerçekten çok şaşıracak ve beğeneceksiniz:)

Unutmayın "bay" kazananım olursa hediyesi ona göre olacaktır:)

Sevgiler

not: Hediyenizin biri Benetint'tir! Unutmayın:)))  "Bay" kazananın ise ona denk bişeydir!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder