5 Mayıs 2013 Pazar

http://hebraninyorumu.blogspot.com/2013/05/blogum-bir-yasnda-hediye.html


http://hebraninyorumu.blogspot.com/2013/05/blogum-bir-yasnda-hediye.html


Blogum Bir Yasında ; ' Hediye ' !!!!

Merhabalaarr , güzel günleer :)

İlk çekişilimi yapmanın heyecanı ile karşınızdayım. Beni takip edenler sınav telaşı içinde olduğumu biliyorlardır. Bu yüzden blogum neredeyse bir yaşına girmiş olmasına rağmen fazla ilgilenemediğimide bilirler. Sınavıma az zaman kalmış olmasına karşın sizin için yurtdışından sipariş edip getirttiğimhediyemle sizleri mutlu etmek istedim. Sınavdan hemen sonra öyle güzel şeyler planlıyorum ki inşallah gerçek olur. Neyse lafı daha fazla uzatmadan hemen hediyemin ne olduğuna geçelim;

Sizin için seçtiğim hediyem ' PALETTE Maquillage Far Paleti ' .





Gördüğünüz gibi hiç açılmamış halini fotoğraflama gereği duydum. Kullanılmamış olduğu belli olsun istedim.
Aslında açmadan direk yollayacaktım ama hem içini görmek istedim hemde kırık olup olmadığını kontrol etmek istedim.


Açılışın resmi :)




İçinde ayrı bir kutu içerisinde ayna ve far aplikatörleri var. Ayrıca resimdeki 5 parça setten istediğinizi çıkarıp o kutuya takıyorsunuz ve yanınızda taşıyabiliyorsunuz :)





Yaklaşık 50 TL değerinde ki bu güzel hediyeyi kazanmak tek şartım izleyicim olmanız. Ek hak kazanmak isteyenler;

  • Sağ tarafta bulunan Blog Takipçilerim bölümünden izlemeye almak +1 hak. (Zorunlu)
  • Twitter'da takip etmek ve çekilişi paylaşmak +1 hak. ( @Hebraan ) 
  • Facebook sayfamı beğenmek ve çekilişi paylaşmak +1 hak. ( Hebran'ın Yorumu )
  • Bloglovin'de takip etmek +1 hak. ( Hebran'ın Yorumu )
  • Blogu olanların bloglarında paylaşması +1 hak.

Tüm şartları yerine getirenler toplam 5 hak kazanmış olacaklar. Çekilişi blogumun 1. yaş günü olan 29 Haziran 2013 tarihinde sonlandıracağım. Kargo ücreti bana ait. Yurtiçi gönderimleri yapabilirim. Yorumlarınızda paylaşım linkleriniziadsoyad ve mail adresinizi yazmayı unutmayın.  

Herkesin katılımını bekliyorum :) Bakalım şanslı kişi kim olacaak:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder