22 Mayıs 2013 Çarşamba

http://fuchsiainfashion.blogspot.com/2013/05/cekilisim-varrrrr-haydi-buyrun.html


http://fuchsiainfashion.blogspot.com/2013/05/cekilisim-varrrrr-haydi-buyrun.html


ÇEKİLİŞİM VARRRRR:) HAYDİ BUYRUN:))


Ve nihayet ve nihayet diyorum artık özlemin tavan yaptığı şu dönemlerde mütevazi çekilişim ve ben sizlerleyim. Uzun zaman oldu bitmek bilmeyen uğraşlarla ne post hazırlayabildim nede çekilişimi yapabildim. Artık yeter diyorum ve başlıyorum anlatmaya:))
  


   Çekilişimi  bir an önce yapmak istediğimden resim biraz kötü çıktı ama genede ben bulunan şeyleri tek tek yazmak istiyorum. İşte çekilişim de bulunanlar;

  • SİNBO Saç Maşası
  • Flormar ve Gabrini ojeler
  • 25'li far paleti
  • Avon Ajanda defteri
  • Moonlight  Duşjeli+vücut peelingi+Vücut Şampuanı seti 90ml
  • Watsons Green Tea Yüz Temizliyicisi
  • Avon Extra Lasting Makyaj Temizliyicisi
  • Avon Extra Lasting Eternal Flame Ruj
  • Avon Green and Black Çift Taraflı Göz Kalemi
  • Avon Transparan Fondöten
  • Veee birbirinden güzel takılar 
                    




 ''Katılım şartları'' nı hiç merak etmeyin sizi zorlayacak nitelikte değil. Çünkü biliyorum bir çok çekilişe sırf şartları yüzünden katılmadan atlıyoruz. Ama benim aradığım tek şart fuchsia in fashion 'nın izleyicisi olmanız. (+2 hak )Sadece bu şartı gerçekleştirmeniz ve postun altına yorum bırakmanız çekilişe katılım hakkı sağlayacaktır.

Ancak şansını arttırmak isteyenleri de düşündüm ve onları da sıkmayacağım:)

  • Resimleriyle blogunuz da yayınlamak +3 hak
  • Blogroll unuzda yer vermek +2 hak 
  • Facebook tan Fuchsia ' yı beğenmek +1 hak
  • Twitter dan @fuchsia_g yi takibe almak +1 hak
  • Bloglovin den takibe almak +2 hak
  • Herhangi bir sosyal paylaşım sitesinden paylaşım yapmak ve duyurmak ta +1 hak
   Son olarak gerçekleştirdiğiniz tüm şartları postun altına yorum olarak bırakmanız ayriyetten önem teşkil etmektedir güzeller:))
Ayrıca daha önceki postumda sorduğum soruya yorum yapan güzellerin katılım hakları da eklenecek hiç merak etmesinler :))

Gönderim ücretsiz olup kendi tarafımdan yapılacaktır. Çekilişim yaklaşık 3 hafta devam edecek ve 6 Haziranda son bulacak. Random.org tan sonucu belirleyeceğim.

Yorum yapmayan ve siteye katılmayan haklar mağlesef sayılmayacak. 
   
Herhangi soru yada öneriniz olursa mail atmayı unutmayın:)) Şimdilik öpüyorum ve herkese bol şans diliyorum:))

                                                ''FUCHSİA''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder