7 Mayıs 2013 Salı

http://elifinmesajivar.blogspot.com/2013/05/elifin-cekilisi-var-3.html


http://elifinmesajivar.blogspot.com/2013/05/elifin-cekilisi-var-3.html


Elif'in Cekilisi Var / 3 :)

25 Nisan blogun 1. yılıydı. Vize haftasıydı falan derken geçen hafta yapmayı düşündüğüm çekiliş bu zamana kaldı.
Hazır yaz da geliyorken hepimizin ihtiyaç listesi uzadıkça uzuyordur. Ben de bu konuya ufaktan bir el atıp size bir plaj çantası hazırladım :)
İçine güneş sonrası bakım sütü, kakao yağı, vücut kremi, duş jeli, yıpranan saçlar için açıcı sprey, rengarenk ojeler koydum. Hala da 'ay şu da olsaydı ay bunu da unuttum' diye bir sürü şey aklıma geliyor. Çekilişin sonu gelene kadar arm party için bileklikler, bakım ürünleri, parfüm vs. ben bu çantayı doldurdukça doldururum :)
Tatil sezonu başlamadan sizin de ihtiyaçlarınız bu çantanın içindeyse eğer çekiliş için şartlar aynı,

*bloga üye olmak ve
*sosyal medya hesaplarınızdan birinde ya da blogunuzda çekilişin duyurusunu yapmak.

Linkleri, bloga üyelik adınızı ve mail adresinizi yorum olarak bırakmanız yeterli.

Belli bir son gün yok ben çantayı doldurana kadar devam :)
Hadi bakalım bol şans şimdideeen!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder