27 Mayıs 2013 Pazartesi

http://derinksah.blogspot.com/2013/05/ilk-cekilisim-ilk-goz-agrm.html


http://derinksah.blogspot.com/2013/05/ilk-cekilisim-ilk-goz-agrm.html


İlk Çekilişim İlk Göz Ağrım ! :)


     Herkese merhabalar! Evet sonra sonra dedim ama dayanamadım ufak da olsa yapayım çekilişi dedim.100 kişi olmuşuz 17400 kere de tıklanmışız çünkü,içim içime sığmıyor.Bana bunu yaşattığınız için çok ama çok teşekkürler!:)

     Kazanana zaten paket bu şekilde gitmeyecek,başka ufak sürprizlerim de olacak;) Aslında sizlere de bendeki setin aynısını çantasıyla almak istedim ama kalmamış.Ben de tek tek aldım umarım beğenirsiniz.Fırçalardan ben çok memnunum.Hepsini yıkadım ama herhangi bir bozulma olmadı.Bu Lionesse fırçalarının Ecotoolslardan hiçbir farkları yok kalite olarak.Bu kaliteye ben de şaşırdım dürüst olmak gerekirse.

     Soldan sağa detaylı inceleyelim:)

    *Pudra fırçası

    *Far fırçası

    *Kapatıcı fırçası [krem farlar için de kullanılabilir ] (Lionesse kapatıcı fırçası yokmuş o yüzden Ecotools aldım)

    *Jel eyeliner fırçası

    *Kaş kirpik fırçası

     * Flormar Pretty Oje

     * Rimmel Oje (inanılmaz güzel bir kokusu oluyor kuruduğunda!)

     * Down Under Argan Oil seyahat boyu ürünler (denemek kazanana kısmetmiş:) )

     * Essence Mascara (bunu da kendime almıştım ama açmamışken size yollamak istedim:) )


          Gelelim bu işin nasıl olacağına.Zorunlu iki şartım var,gerisi tamamen size kalmış.
     ~Blogumu takibe alıp size ulaşabileceğim aktif bir mail adresinizle (varsa ek haklar için gerekli linklerle) yorum bırakmak [ZORUNLU]

~Blog takibinde sorun yaşayanlar da blogun Twitter hesabını takibe alabilir ( @derinksahblog )[YUKARDAKİ ŞART YERİNE GETİRİLEMEDİĞİ TAKDİRDE ZORUNLU]

Gelelim şansınızı arttıracak ek haklara;

~Öncelikle söz verdiğim gibi blogumda ilk 50 izleyicime +1 hak veriyorum.Ama gizli olarak izliyorsanız üzgünüm,takibini yapamadığım için genel olarak izleyen ilk 50 kişi için geçerli bu hak.

~Blogun Twitter hesabını takibe almak +1 hak ( @derinksahblog )

~Facebook hesabımı eklemek +1 hak ( Derin Karademir )

~Google+ hesabımı takibe almak +1 hak ( Derin Karademir )

~Instagram hesabımı takibe almak +1 hak ( @derinsah )

~Blogunuzda paylaşmanız +5 hak

~Facebook'ta herkese açık paylaşmanız +2 hak

~Twitter'da herkese açık, @derinsah ya da @derinksahblog yaparak paylaşmanız +2 hak

~Google+ hesabınızda herkese açık paylaşmanız +2 hak

Ve olumlu/olumsuz tüm eleştirilerinizi,merak ettiklerinizi yorumunuzda görmek isterim:)
     Sadece en başta söylediğim iki şart zorunlu.Onun dışındakilerin hepsi şansınızı arttırmak isteyip istememenizle ilgili.

     Ek haklar için profilinizin linkini değil,yaptığınız paylaşımın linkini yollamanız gerekiyor.Profil linklerinizi yolladığınız takdirde ek haklarınızın takibini yapamam.Zorunlu şartları yerine getirdiyseniz sadece onu değerlendirmeye alabilirim.

      Kargo tabii ki de bana ait.Çekiliş yapıp kargo parasını ödetecek kadar yüzsüz olmadım,olamam da hiçbir zaman.İnşallah hiçbir zaman da olamam.Kimse kusura bakmasın,bana çok ters.

       Maalesef yurt dışına gönderemiyorum.Kazanan,katılımcı sayısına göre klasik çekilişle ya da random.org ile belirlenecektir.

Son Katılım Tarihi: 15 Haziran 2013 || 23.59

Katılımcı sayısına göre bu süre değişirse mutlaka sizleri önceden haberdar ederim.

Sevgilerimle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder