14 Mayıs 2013 Salı

desenlioje.blogspot.com: FİKRİM GELDİ #3 ÇEKİLİŞİM VAR HANIIIIIIMMMMM=))


http://desenlioje.blogspot.com/2013/05/fikrim-geldi-3-cekilisim-var.html


FİKRİM GELDİ #3 ÇEKİLİŞİM VAR HANIIIIIIMMMMM=))

selamlar uzun zamandır çekiliş yapmak istiyordum en son geçen hafta sonu ufak tefek birşeyler alınca dedim artık tamamdır bir izleyicimi mutlu etmeliyim=)) öyle çok büyük bir çekiliş değil bu tabiki malumunuz öğrenci haliyle ne kadar olursa=)) umarım seversiniz sizde hediyelerimi=)


öncelikle şunu belirtmek istiyorum çekilişime koyduğum HİÇ BİR ÜRÜN KULLANILMADI!!!!
kontrol amaçlı dahi açılmadı!!!!

bakalım neler varmış 
önce topluca görelim



bir oje sever olarak çekilişimde oje hediye etmezsem olmazdı=))
e tabiki tırnak yapıştırmaları=)) kalp şekilli hemde=)
arkada da makyaj çantası var etiketi üzerinde zaten görüyorsunuz=)) hediyelerinizde zaten bu kutunun içinde sizlere ulaşacak=)



helen harper pedler;
perlodent diş ipi
soffio marka ıslak mendil ve
kola kutusu şeklinde tavşan resimli çanta için ıslak mendil=) çok şeker=))



h.bella marka el kremi karışık meyveli
2 adet narlı sabun
ve bebek pudrası kokulu parfüm=) malumunuz gratislerde yok satıyor. =)




veee tabiki kitap kurdu olanları dahada sevindirecek kitap=)
yürekte gizli kalmış bir aşk ben okudum bu kitabı çekilişimin tek kullanılmış ürünü sorun olmayacağını düşündüğümden dahil ettim çekilişime gerçekten çok etkilenmiştim umarım kazanan arkadaşımızda sever




oriflame endless maskara(siyah)
avon color trend ruj(bordo-kırmızı)
ve emily göz kalemi (siyah)







işte böyle canlarım çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken izleyicim olmak
sağ da üstte hemen ve bloglovinde takibe almak tabiki takibe aldığınız isminizle birlikte yorum bırakırsanız iyi olur=)
blog,facebook,twitter duyuruları için sadece +1  hak vereceğim daha önceki çekilişimde olduğu gibi
sanıyorum o zaman yanlış anlaşılmıştı  herhangi birinde duyurana +1 hak 2-3 yerde duyuran içinde sadece +1 hak yazacağım bu kadar
yorumlarınıza mail adresinizi yazmayı unutmayın bu sefer random ile yapmayacağım çekilişi el usulü çekeceğim öncesinde listeleri açıklayacağım
bu çekiliş bloguna emek veren kişiler için başlatıldı!! dolayısıyla çekiliş blogları yada profilleri(facebook-twitter) dahil olmayacak lütfen daha sonra neden beni dahil etmedin diye yorumlar bırakmayın!!
tek tek verilen bütün linkleri inceliyorum  paylaşımları herkese açık yaparsanız da ayrıca sevinirim

tam bir bitiş tarihi veremiyorum şuan  finallerim başlayacak ama çok uzatmakta istemiyorum en geç 20 haziranda açıklanmış olur
çekiliş sadece türkiye içi gönderim ile sınırlıdır!!!

HERKESE BOOOOLLL ŞANS!!!!
ÇEKİLİŞ BAŞLAAAASIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNN=))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder