7 Mayıs 2013 Salı

Anılardan Seçil'miş : Mini Çekiliş 1



Anılardan Seçil'miş : Mini Çekiliş 1


http://secilizm.blogspot.com/2013/04/mini-cekilis-1.html

Mini Çekiliş 1


Merhaba yeni bir çekilişle karşınızdayım. İlk çekilişimdeki konuşmalardan ortaya çıkan sonuç, çekilişlerin devamının istendiği yönündeydi. Aslında arka arkaya düzenlemek istemiyordum ama hediyeleri çoktan seçmiş olduğum için mini çekilişlere bölerek peş peşe yapmaya karar verdim..
Kolajenli serum yedek kutumdu, Avon'dan da bir tane alınca bunu sizinle paylaşıyorum. Diğer ürünler de kullanılmamıştır. Elf far paleti, Essence 34 numara gri far, Essence oje, Oriflame ayak kremi ilk mini çekilişin hediyeleri..
Öncelikle ilk çekilişte belirtmediğim için anonim takipleri kabul etmek zorunda kaldım. Bunun amacını anlayabilmiş değilim, GFC zaten kalkıyor arkadaşlar, bu yüzden neden hala anonim olarak izleme çabanız var bilmiyorum... Ama bu çekilişte anonim takipler ve "şu isimle takip ediyorum ama bu isimle yorum yazıyorum" diyenler kabul edilmeyecek.. (Birden fazla yazarı olan bloglar hariç) 
Ben blogger profilimi Google+ a taşıdım ve tek bir hesap, dolayısıyla eski hesapları kullanıyorsanız lütfen takip ettiğiniz isim, yorum yazdığınızda da görünsün.
Hangi isimle takip ettiğinizi yazmanıza gerek yok, yorum yazdığınızda çıkan isimle, takipçi listesindeki ismin uyuşması durumunda katılımınızı kabul ediyorum zaten..

*GFC ile blogumun normal bildiğimiz şekilde takipçisi olmanız yine tek zorunlu şartım +1 hak

*Bloglarınızda fotoğrafla beraber duyurmanız +2 hak
Çekiliş tarihinden önceki postların sonuna eklenmiş duyurular kabul edilmeyecek..

*Bloglovinden takip ediyorsanız kendi profilinizin linkinibırakın +1 hak
(Direk profil linkinizi vermezseniz bulamayabiliyorum)

*Google+ dan çevrelerinize eklerseniz de google+ profil isminizi yazmanız +1 hak
(Google Followers Yakın zamanda bloglar bu şekilde takip edilecek, paylaşım değil yani blogu bu şekilde takip etmenizi rica ediyorum..)

Ve son olarak ilk çekilişi sosyalmedyadan duyuranlar olmuştu, twitter daha fazla takip edildiği için
*Twitter'dan bu yazının linkiyle beraber çekilişten bahseden bir tweet atıp link bıraktığınızda +1 hak kazanmış olacaksınız..

Şartlar karışık gibi görünüyor ama takip etmeniz dışında hiçbiri zorunlu değil. Ve çekilş için takip ediyorum yok etmiyorum falan şeklinde çok polemik oluyor bu yüzden gayet net olan katılımları kabul edeceğim. Benim amacım blogumun tanınması ve yazılarımın okunması, bunu daha önce de paylaşmıştım ve çekiliş bitince üyelikten ayrılan da olmadı demek ki doğru paylaşımlarda bulunuyorum. Bunun için de teşekkür ederim..
İlk çekilişte evim çok kalabalıktı bu kez video ile sonuçlanacak..
İletişim için yine e-mail adresi bırakmak zorunda değilsiniz, tercih ettiğiniz facebook, twitter hesabı da paylaşabilirsiniz, yalnız kazanmanız durumunda ancak o hesaptan cevap yazarsanız kabul edilecek..
Çekilişi sonuçlandırma ve gönderimle ilgilenemeyebilirim bu yüzden biraz erteledim..
12 Mayıs 2013 23:59 a kadar katılabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder