2 Nisan 2013 Salı

seregon's world: YENİ ÇEKİLİŞİM VAR!

seregon's world: YENİ ÇEKİLİŞİM VAR!

http://seregonsworld.blogspot.com/2013/03/yeni-cekilisim-var.html


YENİ ÇEKİLİŞİM VAR!

- -Blogum sizlerle birlikte ikinci ayını da doldurdu:) Ben de yeni bir çekiliş yapmaya karar verdim:)Bu çekilişin 2 talihlisi olacak.

Çekiliş için blogumu takip etmeniz ve bu kaydın altına yorumunuzla birlikte mail adresinizi bırakmanız yeterli:) AŞağıda yazanlar isteğe bağlıdır.


Eğer blogu olan arkadaşlar fotoğrafla bloglarında duyururlarsa beni mutlu ederler. 

Twitter'dan takibe alır ve çekilişi duyurursanız 
Bloglovinden takibe alırsanız 
Facebook'dan takibe alırsanız 
Ayrıca +1hak
Yani toplamda 2 hakla çekilişe katılabilecekseniz.




1- Essence aydınlatıcı baz
2- Essence Clear&Mat Sand Fondöten
3- Essence Bronzing Shimmer Pudra
4- Essence Köpük Allık
5- Essence Kalıcı Krem Far
6- Essence Pembe Gloss
7- Essence Oje
8- Ruj kutusu



1- Doa Saç Maskesi
2- Doa Hindistan Cevizi Yağı 100 ml.
3- Doa Çilek Sabunu
4- Doa Gülsuyu

Doa ürünleri benim aldıklarım ve arkadaşlarımdan gelen hediyelerle elimde çifter çifter olunca elimdeki çift ürünleride çekilişe dahil etmek istedim. Çünkü hepsini kullanıp bitirebilmek mümkün değil.Ürünlerin hiç biri kullanılmamıştır ve tarafımdan alınmıştır. 

14 Nisan'da çekilişi sonlandıracağım. Kargo bana ait. Yurtiçi gönderim yapabileceğim.
Yeni çekiliş yeni heyecan:) Herkese sevgiler:)

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2
www.bloglovin.con/seregonsworld


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder