9 Nisan 2013 Salı

http://www.modanotlari.com/2013/04/yeni-cekilisim-vintage-tak-stand.html


http://www.modanotlari.com/2013/04/yeni-cekilisim-vintage-tak-stand.html

Yeni Çekilişim Vintage Takı Standı

Taa geçtiğimiz yaz çok beğenerek ve severek kendime aldığım ama hiç kullanma fırsatı bulamadığım çok şık vintage takı askılığımı, daha uzun bir süre kullanamayacağım için çekilişle hediye etmek istiyorum. Aslında çekiliş yerine küçük bir oyunla vermek istiyordum ama ilginizi çekmeyeceği yönünde eleştiri aldım ve istemsiz olarak vazgeçtim. Belki başka sefere. Şimdilik yine çekiliş. :) 

Yapmanız gereken blogumu takibe almak dışında bir şey yok. Ama yaptığınız takdirde bu karşılıksız kalmayacak ve her bir beğeni ve paylaşım, tek çekilişli blog paylaşımı artı hak olarak dönecek.

Bu postuma en çok yönlendirme sağlayan bağlantının sahibine +5 hak hediye edeceğim.

Yorum olarak mailinizi ve bağlantılarınızı vermelisiniz. Mailinizin gözükmesini istemiyorsanız ikinci bir mesaj olarak bırakın.

Kargo bana ait.


Dileğim en çok beğenen ve isteyen kazansın. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder