28 Nisan 2013 Pazar

http://www.ilknurundunyasi.com/2013/04/yerlitohumcom-ile-2-kampanyamz-1-kisiye.html


http://www.ilknurundunyasi.com/2013/04/yerlitohumcom-ile-2-kampanyamz-1-kisiye.html


Yerlitohum.com ile 2. kampanyamız 1 kişiye 33 çeşit gdo'suz tohum seti veriyoruz.

Gönderen ibalci32 zaman: Perşembe, Nisan 25, 2013 


MERHABA DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM;
Beni tanıyan herkes bilir, yeşili,doğayı, her türlü bitkiyi ve çiçeği çok severim.Bahçem olmadan önce balkonumda saksılarda yetiştirirdim sebze ve yeşilliklerimi şimdi ise bahçemde yapmaya çalışıyorum.
Bu nedenle tohum, fidan, fide denince gözlerim parlıyor.

www.yerlitohum.com sitesi'nde ilk dikkatimi çeken orjinal kendi tohumlarımızdan üretilen tohumlar, ve fideler  oldu. Çünkü tohum konusunda ithal tohumların kullanılması ve alınan hasatlardaki lezzetsiz ürünler oldum olası aklımı karıştırmış ve beni çok üzmüştür.
Neyse çok uzatmadan sitemizin  yetkililerinin ağzından kendilerini  nasıl tanıttığına bakalım beraber




Anadolu'da yıllarca ekilen soyu muhafaza edilmiş GDO'suz. Yerli cins, doğal İlk günkü orjinalliğinde özlediğimiz tad ve kokuda lezzetli sebze ve meyve tohum ve fideleri satışa sunuyorum.
 Biliyorsunuz manavdan,marketten,pazardan aldığımız sebze ve meyvelerden bir tat alamaz olduk. Örneğin aldığımız domatesi yerken domates mi yiyoruz, salatalık mı yiyoruz belli değil, ne tad var ne koku. Hepsi tornadan çıkmış gibi, kesiyoruz içi ya kof ya su dolu çıkmaktadır. Süt mısır diye hayvan yemi mısırları insanlara yedirmekteler. Çocuklarımız bağzı sebzelerin orjinal tatlarını dahi bilmemektedir.
 Aldığınız tohumların yetişmesinde de hiç bir kimyasal gübre ve ilaç kullanılmamıştır. Tohumlar ilaçlı ve boyalı olmayıp tamamen doğal haldedir. Kendi ürettiğim sebzelerin ihtiyaç fazlasının tohumlarıdır. 
Not: Tohumlar kesinlikle ithal ve hibrit değildir.




Sitemizden tohum alıp üreten bir kişinin sözleri çok dikkatimi çekti ve sizinle paylaşmak istedim.
Sn. Engin bey..
Sizin gibi değerli kişilerin saf tohumları Türkiye geneline yaymak amacıyla yapmış olduğunuz çabalar taktir edilecek bir olaydır,sizi kutlarım,
geçen yaz sizden aldığım tohumların hepsini fire vermeden fide haline getirdim ve dikimini yaptım fakat biraz fazla dikim yapmışız ,fazla yoruldum,
hem çalışmak hemde bahçeyle ugraşmak biraz yıprattı ama ürünleri görünce tatlı bir yorgunluk oldu,ürün fazlasını etrafımızdaki insanlara dağıttım.
Dometes çeşitlerini ve lezletini görenler benim bahşeye abone oldular,
sizden aldığım dometes, kavun,karpuz,kapak,mısır,fasulye tohumlarını çogaltım,inşallah ömrümüz ve sağlığımız yeterse dikeriz, size resimlerini yolluyorum.
iyi çalışmalar.ALLAHA emenet olun

 Yetiştirdiğim Yerli Karpuz






İşte bu site bizler için tüm türkiye için bir fırsat;
Dilediğiniz fideyi, fidanı, tohumu kendi atalarımızın kullandığı ürünlere ait tohumları bulabileceksiniz  www.yerlitohum.com sitesinde.

Firma yetkilimiz ENGİN bey sizlerden 1 şanslı takipçiye 33 çeşit ürüne ait GDO'suz doğal tohum seti hediye edecek.

Sizde kazanmak isterseniz aşağıdaki şartları yerine getirip çekilişe katılabilirsiniz.
işte kampanya şartlarımız:
izleyicim olmayı unutmayınız!!

http://www.facebook.com/Yerlitohumcom facebook sayfasını beğenip "http://www.yerlitohum.com bu linkle birlikte 
yerli tohum alın değerlerinize sahip çıkın"
sloganıyla 
 sosyal ağlarda paylaşınız.
Çekilişimizi sosyal ağlarda paylaşıp duyurunuz.
Son katılım tarihi 25 MAYIS  2013 
Katılımlarımız sadece Türkiye için geçerlidir.
Kargo ücreti firmamıza aittir.
herkese bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder