21 Nisan 2013 Pazar

http://www.ilknurundunyasi.com/2013/04/anneler-gunu-hediyesiz-olmaz.html


Anneler Günü Hediyesiz olmaz takipçilerimden 1 kişiye harika bir hediye paketim var

Gönderen ibalci32 zaman: Cumartesi, Nisan 20, 2013 


Merhaba değerli takipçilerim ve sevgili blogger arkadaşlarım;
Anneler gününe 3 hafta kaldı, bende bir anne olarak anneler gününün önemini en iyi bilenlerdenim sanırım.
Anne olmak dünyanın en masum en güzel duygularını barındırmak demek.

Sevmek sevmek ve hep sevmek demek, merhametini son damlasına kadar sunmak, herşeyin en güzelini yavrularına vermeyi düşlemek ve istemektir.
Pamuk pamuk ellerine bakıp bu benimmi? demek
Gözlerindeki ışıltıyla hayata dört elle sarılmak demek,
Anne deyişiyle dünyanın en güçlü ve en sağlam karakterine sahip olabilmek demektir. annelik.
Bende düşündüm ve anneler günü için siz değerli takipçilerimden 1 kişiye aşağıdaki ürünleri hediye etmeye karar verdim.
PEELING, MİNEAL ALLIK, EL KREMİ, YOSUN YAĞI,İNCİ KREMİ, VÜCUT YAĞI, RİMEL VE ANTİBAKTERİYEL EL TEMİZLEME JELİ


Bu ürünler sadece 1 kişinin olacak tek isteğim bloğumu takibe alın ilknurundünyası facebook sayfamı beğenin ve bu çekilişi duyurup linkinizle birlikte size ulaşabileceğim bir mail adresi bırakmanız.
kargo bana ait olup çekilişimiz 12 mayıs 2013 günü sona erecektir.
Herkese bol şans diliyorum.
sevgiler
Şimdiden anneler gününüz kutlu olsun!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder