10 Nisan 2013 Çarşamba

http://smektepli.blogspot.com/2013/03/mavipuding-ilk-cekilisim.ht


MaviPuding | İlk Çekilisim!

28 Mart 2013 Perşembe

 Ho Ho Ho!! Çekiliş Zamanı!! :) Uzun süredir çekilişlere katılıyorum. (Henüz hiç kazanamadım.) Kendim de düzenlemek istedim. Ve yaklaşık iki haftadır sürekli alışverişe çıkıp hediye beğeniyorum. Genel olarak daha önce kullandığım ürünlerden aldım. Şampuan alsam saç tipine uymaz, saç köpüğü alsam kullanmıyor olabilir, tarak alsam saç yapısı farklı olabilir, aksesuar alsam beğenmeyebilir vs vs derken bu üstteki ürünleri beğenip aldım sizler için :)



Önce ürünlere bakalım;



Ojeleri moda olan ve benim sevdiğim renklerden seçtim.
FlorMar Pretty serisinden P01, P22, P26, P24 ve P10
 Ben nail art yapmadığım için hiç yapıştırma da kullanmadım. Ama çoğunluk seviyor diye almak istedim. Kelebek ve çiçek desenliler. 60tane var içinde :)       Ojeler ve yapıştırmalar, asetonsuz olmaz dedim bir de Cosmo Shop oje çıkarıcı aldım. :)
8x4 break free deodorant(pudrasız) ve Fa NutriSkin roll-on.
Güzel kokulu duş jellerine ve vücut losyonlarına bayılırım. O yüzden Superdrug Kremli Duş Jeli İnci Protenii (300ml) ve Superdrug Vücut Losyonu/ Yaban Mersini ve Nar (300ml) aldım. Umarım beğenirsiniz.Özellikle duş jelinin kokusunu çok beğendim.
flormar Clean Care makyaj temizleme mendilleri (20adet)
Vee son olarak da çekilişlerdeki içecek ekleme modasına uyup 2adet Nescafe Classic (2g), 1adet Knorr Çabuk Çorba Ezogelin ve  4adet doğadan Yeşil Çay ekledim. (Yeşil çaysız olmaz tabii!)
Hediyeleriniz böyle. Simdi gelelim çekiliş koşullarına;
(Zorunlu) Öncelikle blogumun izleyicisi olmanız. Bilmeyenler için; Blogumun sağ tarafındaki mavi kutuda "Bu siteye katılın" yazısına tıklayıp açılan pencerede onaylamanız gerekiyor.
(Zorunlu) Çekilişimi sayfadaki ilk görselle birlikte g+, facebook, twitter profillerinizde ya da blogunuzda duyurmanız.
(Zorunlu) Tam adınızı, çekilişimi duyurduğunuz sayfanın linkini, blogu takibe aldığınız adınızı ve kazanmanız durumunda siz ulaşabileceğim geçerli bir mail adresini yazmanız.

Twitter, Facebook vb. hesapları olmayanlar olabiliyor. O yüzden diğerlerini + hak olarak veriyorum.

+1 Hak: Twitter'da takibe almanız: Elmadilimli
+1 Hak: Bloglovin'den takibe almanız: Smektepli
+1Hak: Facebook Sayfamı beğenmeniz: Design Pudding
Twitter'da ve Bloglovin'de takibe aldıgınız profilinizin linkini veya kullanıcı adınızı, Facebook profilinizin de adını veya linkini yazmanız gerekiyor. Sadece "Twitterda takibe aldım, facebook sayfasını begendim" vs. yazanların + haklarını kabul etmeyecegim.

Her türlü kahrımı ceken ilk 31takipçimin de +1 hakları ceplerinde :)

Çekilişi random.org ile yapacağım. Ve kargo ücreti tabiki bana ait. Sadece yurtiçine gönderim yapacağım. Eğer kazanan kişi, attığım maile üç gün içerisinde cevap vermezse diğer kişiler arasında tekrar çekiliş yapacağım.

İsteğe bağlı olarak da blogum hakkında eleştirilerinizi/yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirim. 
Tasarım, moda veya makyaj üstüne kurulu bir blogunuz varsa lütfen belirtin. Özellikle Tasarım bloglarını takip etmeyi çok seviyorum. 

Koşullar bu kadar. Son olarak da çekilişe son katılım 1 Mayıs 2013. Sınav haftaları gireceği için hem benim açımdan hem sizin açınızdan kolay olsun diye erteledim biraz. Umarım hediyelerimi beğenirsiniz! Bol şans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder