9 Nisan 2013 Salı

http://sirintarifler.blogspot.com/2013/04/2-cekilisimi-yapiyorum-sen-de-katil.html


2. ÇEKİLİŞİMİ YAPIYORUM... SEN DE KATIL :))

Merhaba blogcanlarım,

2. kez çekiliş yapmaya karar verdim...
Bakalım hediyelerimi beğenecek misiniz?

Çekiliş şartları:

- blogumdan ve bloglovinden beni izlemeye almanız.
- kendi blogunuzda çekilişimin resmini ve linkini yayınlamanız.
- kendi sayfanızdan duyuru yaptığınız linki; benim yorum bölümünebırakmanız. (katıldığınızı o şekilde anlayabilirim...)
(link bırakmayanlar çekilişe dahil olmayacaktır.)
- sadece blogda yayınlanmasını istiyorum, face de yayınlananlar geçersizdir...
- yorum bölümüne mail adresinizi bırakmanız.
- çekiliş Türkiye sınırları içerisindekiler için geçerlidir...
- KARGO TABİKİ DE BANA AİTTİR...


Ben öyle 1 ay 2 ay süren çekilişleri hiç sevmiyorum :(
Bekmelek insanı deli ediyor...
Benim çekilişim 2 hafta kadar sürecek..
Hemen şimdi katılabilirsiniz.

15 Nisan son gündür.
16 Nisan 2013 de sonuç açıklanacaktır.
Herkese bol şans diliyorum...


1- YAKA KOLYE (ANNEM KENDİ ELLERİYLE YAPTI)

2- ELİT CHOCO KAHVE YANINA KAŞIK ÇİKOLATA

3- SİYAH MİNİ BOZUK PARA CÜZDANI

4- FLORMAR MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ

5- DOVE SABUN

6- ARKO NEM MEYVELİ KREM

7- UĞUR BÖCEĞİ MAGNETLERİ




HADİ BAKALIM ŞANS SİZDEN YANA OLSUN :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder