22 Nisan 2013 Pazartesi

http://salihatemiz.blogspot.com/2013/04/tugce-nin-kaleminden-hediye-cekilisim.html

http://salihatemiz.blogspot.com/2013/04/tugce-nin-kaleminden-hediye-cekilisim.html


Hediye Çekilişim Var! ♥ Katılmak İster Misiniz?

Bugün 555 kişi olduk! Beni takip eden,yorumlarıyla bloguma katkıda bulunan ve yanımda olup desteğini esirgemeyen herkese çok çok teşekkür ederim. 500 kişi olduğumuzda sizlere bir sürpriz hazırlayacağımdan bahsetmiştim ancak aksilikler oldu ve hediye etmek istediğim ürünleri hazırlayamadım. Bugünde 555 kişi olunca ufacık da olsa bir paket hazırladım ve  hediye çekilişi düzenlemek istedim.



Öncelikle hediyelerim;

1- Diadermine BB Krem-Açık Ton (Kendim için almıştım tenime uymadığı için kullanamadım.Yazısına buradan bakabilirsiniz.)
2-E.l.f 2'li Far-Black Licorice
3-NYX Lip Gloss-713 Copper
4-Avon Lipstick-Perfect Peach
5-Avon ColorTrend Göz Kalemi-Turkuaz
6-Maskara Sürme Aparatı
7-Similar Parfüm-Catrina Delux

Hediye çekilişime katılmak için sadece izleyicim olup,yorum bırakmanız yeterli.Yorumunuzda mail adresinizi yazmayı unutmayın.

Ekstra haklarla kazanma şansınızı arttırmak sizin elinizde.

Facebook sayfamı beğenip, hediye çekilişini duyurmak +2 Hak
Twitterdan takibe alıp @tugcedmr92 mentionlayarak çekilişi duyurmak +2 Hak
Bloglovin den takibe almak +2 Hak
Blogunuzda çekilişi duyurmanız ise +3 Hak

Bol şanslar!

Sadece izleyicim olup mail adresinizi yorumunuzda belirterek çekilişe katılmanız 1 hak,ekstra haklarla toplam 10 hakkınız oluyor.Duyuru linki bırakmayan yorumlar ve adsız katılımcılar çekilişe dahil edilmeyecekler. 

Son gün 15 Mayıs.
Hediye çekilişi olduğu için belirtmeye gerek duymuyorum ama bilmek isteyenler için,kargo ücreti bana ait olacak.Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder