21 Nisan 2013 Pazar

http://ojeler.blogspot.com/2013/04/bahar-cekilisi.html


http://ojeler.blogspot.com/2013/04/bahar-cekilisi.html


Güncel: Bahar Çekilişi!

**GÜNCELLENMİŞTİR

ÇEKİLİŞ VAR KOŞUUUUN!

Sürekli bahsedip durduğum çekilişi başlatmanın zamanı geldi sanırım!

Bir oje blogu olarak, ojeler ve tırnak süsleme aksesuarları hediye etmek istedim. 
Umarım beğenirsiniz.


Bu ürünlerin çoğu hiç kullanılmamıştır. Kimileri arsızlığımdan alınıp kullanılmadı. Kimileri hediye geldi ve ben de aynıları vardı.  
Ancak bir de BURADA da yazdığım, Amerika'dan oje değiş tokuşundan gelenleri de eklemek istedim ki siz de deneyin. 
Kullanılanlar ise bir kez denenmiştir. 






*She 50 ml Parfüm (Hiç açılmadı)
*Press Polish desenli tırnak bandı (Hiç açılmadı)
*L.A. Colors İnci pembesi (Bir kez denendi)
*L.A. Colors Koyu kırmızı (Hiç kullanılmadı)
*NYC 139 Plaza Plumberry Koyu mor (Hiç kullanılmadı)
*Maybelline 100 Navy Narcissist (Hiç kullanılmadı)
*Essence Nail Colour 3 (Hiç kullanılmadı)
*Golden Rose 212 (Hiç kullanılmadı)
*Flormar Supershine Miracle Colors U26 (Artık satılmıyor, hiç kullanılmadı)
*Flormar Supershine Miracle Colors U08 (Artık satılmıyor, hiç kullanılmadı)
*Flormar Matte M07 (Hiç kullanılmadı)

*Beyaz, Yeşil ve Bordo kadife tozları (Ebay'den aldım, bordoyu kendim yaptım, hiç kullanılmadı)
*İki uçlu noktalama aleti (Ebay'den aldım, kullanılmadı)









* 5 adet tırnak bantları siyah, altın rengi, mavi, mor, gümüş (Ebay'den aldım, kullanılmadı)

*13 farklı şekilde tırnak süsleme için fimo, 10'ar tane. (Sizin için kendim kestim)



















Son olarak:


*Markafoni'den aldığım ve hiç kullanmadığım bu çanta
*Flormar Caviar Nails Siyah renk
















Gelelim şartlara
Sizi çok zorlamak istemiyorum, çünkü ben de çekilişlere katılırken 8 olmayı hiç sevmiyorum. 


KESİN ŞARTLAR:
1- Blogumun izleyicisi olmanız
2- Blogunuzda YA DA Facebook'ta YA DA Twitter'da HERKESE AÇIK ŞEKİLDE çekilişimi duyurmanız (Bir tanesi yeterli)
3- Linkleriyle birlikte aşağıya yorum bırakmanız
4- E-mail adresiniz


EK ŞARTLAR:
*BURADAKİ TWITTER HESABIMI takip etmeniz (+1 Hak)
*BURADAKİ BLOGLOVİN HESABIMDAN blogumu takip etmeniz (+1 Hak)


DİKKAT!
Anonim/Adsız yorumlar sayılmayacaktır. 
Linkler herkese açık değilse ve göremezsem katılım sayılmayacaktır
Birden fazla yorum yapan dikkate alınmayacaktır
Eğer e-mail adresinizi yazmazsanız yok sayılacaktır.


Kargo bana ait olacaktır. 

Çekiliş 24 Mayıs'da sonlanacaktır! 

Canım sıkılırsa daha erken de sonlandırabilirim :)

BOL ŞANSLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder