23 Nisan 2013 Salı


http://ojebalonjoje.blogspot.com/2013/04/bende-cekilis-yapyorum.html?spref=fb


İlk Çekilişim

Nisan ayında çok fazla çekilişe katıldım. Blogumu açalı yaklaşık 3 ay oldu ama hiç çekiliş düzenlemedim. Vermeden almak olmaz tabiki :) Sıra bana geldi galiba artık. İlk çekilişim olduğundan acemilikte maksimum seviyedeyim.
Ojeleri tam olarak kadraja alamadım :( Sizin için seçtiklerim bunlar;


  1. Küçük Arı
  2. Şahane Hatalar
  3. Avon Mor-Lila Pigment Far
  4. Caudalie Göz Temizleme Kremi (tester boy)
  5. Avon El Kremi
  6. Isana Çarkıfelek Meyvesi Duş Jeli
  7. Radical SPA Manikür-Pedikür Tuzu
  8. Nivea Nem Maskesi
  9. Alix Avien Eyeliner
  10. Isabelle Dupond 415 ve 401 Dudak Kalemi
  11. Flormar 112 ve 113 Göz Kalemi
  12. Eyeshadow Pencil Far Kalemi 203
  13. Flormar 439 Oje
  14. Flormar Pretty 17 ve 16 Oje
  15. Elegant 324 Oje
  16. Golden Rose 88 ve 142 Oje
  17. Claire's 45 Oje
  18. Kalyon 229,218 ve 220 Oje
  19. Alix Avien 216 ve 23 Oje
  20. Cecile 85 Oje


İlk çekilişim olduğundan ne sizi nede kendimi çok fazla zorlamak istemiyorum :) Şartlarım
  • Blogumun izleyicisi olmanız ve Bloglovin'de takip etmeniz. (Blog için +1,Bloglovin için +1 hak) * zorunlu
  • Blog,twitter ve facebookta duyurmanız (Birinde duyurmanız yeterli. Her biri için +1 hak )  *zorunlu
  • Ve son olarak blogumu takip ettiğiniz adı, size ulaşabileceğim mail adresinizi ve paylaştığınız bağlantılarıda yazarak bu yazının altına yorum bırakmanız.
Tüm şartları yerine getirdiğinizde toplam 5 hakkınız olacak. Çok fazla kişiye ulaşabilecek miyim bilemiyorum. Bu yüzden bir kişi bile katılsa hediyelerim onun olacak.
 Bitim tarihi 30 Mayıs
Herkese boş şans :)

*Ürünlerin hiçbiri kullanılmamıştır. Bizzat kendim tarafından alınmıştır.
**Haksızlık olmaması için çekiliş bitiminde bütün haklar tekrardan kontrol edilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder